Друкарня МАКРОС
Вишукана поліграфія для вибагливих замовників

Перегляньте зразки
нашої продукції
     Ознайомтесь з цінами
на нашу продукцію

або як з одного листа створити 7 різних рекламних конструкцій

Друк буклетів: сім в одному або як з одного листа створити 7 різних рекламних конструкцій

Готуючись до виставки, презентації або конференції, обов'язково замовте друк буклетів. Буклет в розвороті - самий звичайний аркуш паперу, з якого при правильному підході можна легко створити до 7 варіантів різних рекламних конструкцій. Вибравши одну або декілька з них, Ви обов'язково зможете в короткій лаконічній формі представити всю необхідну інформацію про свої товари чи послуги.

Чому потрібно звернути увагу саме на друк буклетів? На це є ряд істотних причин:

  • У буклеті дуже зручний формат, який допомагає легко представити як один товар або послугу, так і декілька.
  • Він невеликий і легкий, тому його можна взяти з собою на будь-які бізнес-заходи і вручити кожній зацікавленій людині.
  • Структура буклету така, що завдяки кільком фальцам він умовно поділяє лист на окремі сегменти, ніж дозволяє добре розмежувати інформацію на тематичні блоки.
  • Буклет простий у виробництві і абсолютно недорогий, замовити його доступно кожному підприємцю.
  • Зверніть увагу, якими різними можуть бути буклети!

    Практично всі способи їх складання можуть мати два і більше варіанти, кожен їх яких абсолютно по-різному виглядає.

  • Наприклад, буклет з одним фальцем поділяє аркуш навпіл. Такий буклет має форму стандартної листівки. Якщо фальць трохи змістити, то вийде аркуш, розділений на дві неоднакові за розміром частини. Це не просто зміщення, а хороший дизайнерський хід, абсолютно не вимагає додаткових витрат, завдяки якому в буклеті з'являється виступаюче поле. Його можна використовувати для розміщення логотипу, слогану, колірної смуги в корпоративному стилі.
  • Буклети з двома фальцями також будуть виглядати по-різному в залежності від розміщення фальців на аркуші і способів складання. Два паралельних фальці поділяють лист внамотку, таким чином буклет умовно ділиться на три рівних частини, які накладаються одна на іншу. Ті ж два фальці можна скласти зовсім інакше, формуючи конструкцію у вигляді розкритого вікна. При цьому центральна частина буде мати форму великого горизонтального прямокутника. Дві бічних сторони дійсно нагадують вузькі віконні стулки, які, «закриваючись» з двох протилежних сторін, накладаються на велику центральну частину. Такий спосіб складання буклету широко використовується в рекламі.
  • Три фальці ділять вузький горизонтальний аркуш навпіл і ще раз навпіл. У результаті з формату аркушів А3, А3+ і більших виходить досить цікаві конструкції, що розкладаються.
  • Чотири і більше фальців формують так званий «буклет-гармошку». Він може бути стандартним, при цьому в складеному вигляді на перший план виходить тільки одна частина, що створює умовну титульну сторінку. На відміну від стандартної «гармошки» дуже оригінально виглядає «буклет-гармошка» з сходовим фальцюванням, зміщені фальці якої формують кілька додаткових полів.
  • Друк буклетів - процес, на результат якого досить сильно впливають післядрукарські роботи. Розглянемо їх більш докладно.

  • Головними в цьому списку будуть фальцювання і біговка . Згини буклету повинні бути акуратними і точними. Професійні поліграфісти ніколи не дозволять паперу або картону потріскатися на місці складання, вони завжди правильно підготують матеріал і налаштують обладнання, щоб рекламна продукція виглядала бездоганно.
  • Особливу незвичайність буклетам додасть висічка . Її можна виконати на базі стандартних форм, які вже є в друкарні, а можна замовити виготовлення власного корпоративного штанцю. Власну форму для висікання можна буде використовувати не один раз, а застосовувати для різної продукції однакового формату.
  • Буклет придбає вишуканий глянцевий вигляд після ультрафіолетової лакування . Якщо Ви віддаєте перевагу шляхетному матовому фону з приємною на дотик шовковистою поверхнею, то його допоможе створити спеціальне матування, на якому вишукано виглядають деталі, виділені глянцевим вибірковим лаком.
  • Вибираючи щільний дизайнерський папір або двосторонній фактурний картон, пам'ятайте, що на ньому багато виглядає тиснення фольгою , а в деяких випадках можна навіть застосувати глибоке конгревне тиснення . Цю можливість можна вигідно використовувати для нанесення логотипу.
  • Формат буклету дає широкі можливості для розробки оригінальних матеріалів. Достатньо всього лише підійти до цього процесу творчо, і співпрацювати з друкарнею, яка вміє створювати продукцію з родзинкою.

    Якщо Вам потрібен друк буклетів в Києві, зателефонуйте в друкарню «Макрос» . Наші фахівці зможуть знайти найкраще рішення для Вашої конкретної задачі, а також підберуть папір, обговорять потребу в необхідних поліграфічних ефектах, швидко зроблять розрахунок для декількох варіантів продукції.

    Тетяна Козак | 17 березня 2014 року | Друк буклетів