Друкарня МАКРОС
Вишукана поліграфія для вибагливих замовників

Перегляньте зразки
нашої продукції
     Ознайомтесь з цінами
на нашу продукцію

Наведені нижче ціни розраховані згідно найпоширеніших запитів на виготовлення флаєрів. Якщо ви бажаєте отримати інформацію про ціни на друк флаєрів згідно Вашої специфікації з додатковими процесами (УФ-лаком, тисненням фольгою, конгревним тисненням тощо), напишіть або зателефонуйте нашим менеджерам для оперативного розрахунку Вашого замовлення.

Єврофлаєри

Вартість друку флаєрів, друкарня Макрос, Київ
  • формат: 210 x 100 мм
  • папір: крейдований матовий/глянцевий, 130 г/м2
  • друк: 4+4 (повнокольоровий)
  • ⨳ 58 471
  • вартість виготовлення флаєрів: в гривнях з ПДВ
#Наклад (екземплярів)Вартість (грн)Вартість 1 екз.(грн)
11 000 2 155,39 2,16
22 000 2 320,72 1,16
33 000 2 479,09 0,83
44 000 2 600,34 0,65
55 000 2 768,78 0,55
66 000 2 920,72 0,49
77 000 2 965,66 0,42
88 000 3 105,17 0,39
99 000 3 240,98 0,36
1010 000 3 397,20 0,34
1111 000 3 536,73 0,32
1212 000 3 672,53 0,31
Важливо Якщо Ви не знайшли потрібну ціну для виготовлення флаєрів, звертайтесь до наших менеджерів і отримайте розрахунок вартості згідно Вашої специфікації на друк флаєрів протягом години.
Вартість друку флаєрів, друкарня Макрос, Київ

Флаєри - односторінкові листівки маленького формату (1/3 А4, 210 х 97 мм). Це лаконічні рекламні матеріали, в яких акцентується увага на заклик до дії (купити товар або замовити послугу) і нагороду за неї. Флаєри необхідні для всіх заходів щодо стимулювання збуту: акцій, знижок, розпродажів. Їх завжди друкують для реклами нового товару на виставках і презентаціях. Багато маркетингових завдань вирішується за допомогою такого недорогого засобу комунікацій. Яскраво і барвисто оформлені, що обіцяють отримання реальних цінностей (часто це дійсно зниження ціни на 35-70%, додатковий товар або послугу в подарунок), вони приводять чимало покупців.

Будучи недорогими, флаєри друкуються великими тиражами. Витрати на них завжди окупаються. Будь-то запрошення на ланч від ресторану, яке приноситься кожному гостю разом з рахунком або знижка на фірмові джинси -70%, одержувана покупцем на касі, інформаційній стійці торговельного центру, промоутером біля входу в магазин. Собівартість одного флаєра копійчана. Якщо Вам потрібна аудиторія від 2000 до 7000 осіб, дешевше, ніж реклама на флаєрі нічого немає.

Вертикальні і горизонтальні, з відривними талонами на перфорації і висічкою, флаєри завжди нагадують барвисті квиточки туди, де на Вас чекають подарунки. Якщо це магазин, ресторан, нічний клуб, бажано вказувати координати і схему проїзду, якщо акція від торгової марки - обов'язковий період її проведення, на дисконтних купонах вказуйте термін дії знижки.

Ціна на флаєр залежить від вибору паперу, наявності або відсутності додаткових ефектів: лаку, висікання, перфорації.

Зрозуміло, чим більше післядрукарських ефектів, які роблять флаєр схожим на щасливий квиток, тим вище ціна. Але багато акцій вимагають саме цього. Часто, щоб справити належне враження на аудиторію, варто вкласти додаткові кошти. Але, якщо результат від цього буде краще, то варто понести деякі витрати, щоб надалі отримати більший зиск.

Безліч підприємств мають можливість безкоштовно поширювати флаєри серед своїх існуючих клієнтів. Наприклад:

  • магазини - вручення флаєра на касі разом з чеком,
  • кав'ярні, ресторани - разом з рахунком,
  • кінотеатри, розважальні комплекси - разом з квитком.

При існуючому безкоштовному каналі поширення ефективне використання саме флаєрів - суттєва економія для фірми.

Щоб оптимізувати витрати, потрібно продумати кампанію так, щоб один випуск флаєрів можна було застосувати для ланцюжка пов'язаних між собою завдань.

Важливо Якщо Ви не знайшли потрібну ціну для виготовлення флаєрів, звертайтесь до наших менеджерів і отримайте розрахунок вартості згідно Вашої специфікації на друк флаєрів протягом години.

Відділ продажу поліграфічних послуг

20/09/2017