Статті на різноманітну поліграфічну тематику: ціноутворення; як, що і для чого друкуємо тощо.
Календар, який ми знаємо сьогодні, більше 2000 років тому назад винайшов римський імператор Юлій Цезар. Він впровадив 365 днів на рік й згрупував їх у 12 місяців. З тих часів календар майже не змінився. Ним користуються всі: на роботі, вдома, на відпочинку або в дорозі.
Алла Данилко | 27/8/2014 | Фірмовий календар
Ви мрієте, взяти власну книгу в руки, подарувати примірник з автографом друзям, побачити її на прилавках магазинів, що б її прийняли і полюбили читачі? Вас цікавить питання: як видати книгу? А для початку, необхідно виділити трохи часу для того, щоб познайомитися з тонкощами процесу друкарства.
Алла Данилко | 15/8/2014 | Як видати книгу
Якщо вас цікавить питання, як видати книгу, значить, ви її вже написали! Що це: роман, дитяча книжка, наукова праця чи збірка віршів? Ваша книга повинна побачити Світ!
Алла Данилко | 14/8/2014 | Як видати книгу Редагування Дизайн Верстка Коректура
Всілякі маркетингові завдання передбачають виготовлення різних типів фірмових папок. Відповідно, для їх виробництва застосовують різноманітні матеріали. В одних використовується кільцевий механізм і дуже жорсткий сорт картону, в інших – вишуканий текстурний дизайнерський картон.
Тетяна Козак | 10/8/2012 | Фірмові папки Виготовлення папок Ціна
Втілення фірмового стилю і корпоративних стандартів, один з показників рівня компанії – все це зашифровано у простому листі паперу, оформленому згідно суворо визначених правил і названому фірмовим бланком.
Тетяна Козак | 3/8/2012 | Фирмові бланки Бланки Друк бланків Ціна
Скільки коштує друк проспекта, невеликого, але серйозного іміджевого видання, завдання якого – справити позитивне враження на людей, від яких, можливо, залежить майбутнє компанії.
Тетяна Козак | 30/7/2012 | Іміджеві проспекти Проспекти Виготовлення проспектів Друк проспектів Ціна
Ціни на друк плакату невисокі. Якщо розглядати порядок цін на плакат, що найчастіше друкується, тобто, кольоровий плакат А2-В2 формату з захисним лаком, то всі вони варіюються від 4,40 грн. за 1 екземпляр до 0,80 грн. залежно від величини формату і щільності паперу.
Тетяна Козак | 23/7/2012 | Плакати Друк плакатів Ціна
Флаєри – односторінкові листівки маленького формату (1/3 А4, 210х97мм). Це лаконічні рекламні матеріали, в яких акцентується увага на заклику до дії (купити товар чи замовити послугу) і нагороді за неї. Флаєри необхідні для всіх заходів по стимулюванню збуту: акцій, знижок, розпродажів. Їх завжди друкують для реклами нового товару на виставках і презентаціях.
Тетяна Козак | 16/7/2012 | Флаєри Друк флаєрів Ціна
Вітальна листівка, листівка рекламна і агітаційна принципово різняться за завданнями, зовнішньому виду і, звичайно, вартості. Розглянемо докладно формування ціни на всі види цих листівок.
Тетяна Козак | 13/7/2012 | Рекламні листівки Листівки Друк листівок Ціна
Здавалося б, просто кольоровий щільний лист паперу складений кілька разів, а при правильному підході цей невеликий листочок може стати для Вас саме тим блюдечком з блакитним кантиком, на якому лежить перший мільйон.
Тетяна Козак | 11/7/2012 | Рекламні буклети Буклети Друк буклетів Ціна
Квартальний календар завжди оцінять достойно. Але, часто буває так, що «квартальники» засмучують Ваших працьовитих працівників. Від вологи деформується основа, швидко десь губиться силіконова стрічка, мобільне віконце для дати, котре повинно створювати зручність, виявляється зовсім незручним, та й сітка нечитабельна.
Тетяна Козак | 26/6/2012 | Квартальні календарі Календарі Виготовлення календарів Ціна
Хочете, щоб Ваша реклама не набридала, а навпаки, привертала увагу та викликала позитивні емоції? Щоб вона змушувала інших людей говорити добре про Вашу компанію протягом усього року? Певне, що не знайдеться жодного бізнесмена, котрий би сказав, що така реклама йому не потрібна.
Тетяна Козак | 21/6/2012 | Квартальні календарі Фирмові календарі Календарі Ціна
Яке рішення буде найефективнішим, коли потрібно всього 50 календарів? Лише для себе, потреб свого невеликого офісу, на подарунок постійним кращим клієнтам, в податкову, санстанцію… Офсетний друк при такому маленькому накладі – дорого, цифровий, при такому великому, - також дорого. А ще витрати на дизайн, ідею… Чи є вихід?
Тетяна Козак | 18/6/2012 | Календарі Готова продукція Ціна
Всі види каталогів - товарів, послуг чи презентаційні (про компанію), - є складовою іміджевої продукції. Каталог для іміджу має приблизно таке ж важливе значення, як назва торгової марки чи фірмовий стиль. До каталогу як маркетингового продукту досить суворі вимоги.
Тетяна Козак | 13/6/2012 | Каталоги Виготовлення каталогів Друк каталогів Ціна
Насамперед, потрібно визначити, який вид брошури друкуватимемо: науково-методичного характеру чи рекламну? Для кого та задля якої мети?
Тетяна Козак | 11/6/2012 | Рекламні брошури Брошури Виготовлення брошур Друк брошур Ціна
Чи є сенс витрачати гроші на друковані видання? І якщо є, то скільки коштує надрукувати брошуру, журнал, книгу чи каталог?
Тетяна Козак | 8/6/2012 | Брошури Журнали Каталоги Книги Ціна
Так скільки ж потрібно грошей, щоб надрукувати поліграфічну продукцію? Дорого, чи дешево коштують послуги друкарні? Це стандартне питання, що виникає в компаніях замовників, коли потрібні календарі, каталоги, буклети, листівки, сувенірна упаковка.
Тетяна Козак | 7/6/2012 | Поліграфічна продукція Ціна
Якщо не знаєте з чого почати, почніть з головного. Тобто, дайте собі відповідь на перше і основне питання: скільки примірників Вам потрібно (визначте наклад). Щоб вірно відповісти на нього, Ви повинні розуміти навіщо Вам це потрібно.
Тетяна Козак | 6/6/2012 | Ділова поліграфія Ціна
Часто в рекламній поліграфії просять зробити щось гламурненьке… Чи потрібно це?
Тетяна Козак | 1/6/2012 | Рекламна поліграфія Ціна
Скільки коштує надрукувати книгу? Насамперед розглянемо різновиди книг з точки зору складності їх виготовлення.
Тетяна Козак | 1/6/2012 | Книги Виготовлення книг Друк книг Ціна
Багато речей було створено людьми для організації та підтримання порядку на робочому столі. Чим доступнішою ставала паперова продукція, тим більше зростала потреба в її структуруванні та зручному збереженні. З цієї потреби виник ринок канцелярських товарів, що розвивається й сьогодні, не дивлячись на стрімкий розвиток електронних носіїв інформації.
Тетяна Козак | 8/8/2012 | Ділова поліграфія Фірмові теки Фірмові папки Друк папок Виготовлення папок
Ширма або книжка-складанка – такими веселими назвами іменують оригінальний вид поліграфічної продукції, що правильно називається буклетом. Буклет (від французького bouclette — кілечко).
Тетяна Козак | 1/8/2012 | Рекламна поліграфія Буклети Рекламні буклети Друк буклетів
Серед різновидів рекламно-поліграфічної продукції рекламісти особливу увагу приділяють проспекту.
Тетяна Козак | 27/7/2012 | Рекламна поліграфія Рекламні проспекти Іміджеві проспекти Друк проспектів
Листівка – один із найстаріших засобів комунікації, що вже увійшов в історію, як дуже ефективний засіб агітації. Листівка працює там, де немає плакатів, газет.
Тетяна Козак | 25/7/2012 | Листівки Рекламні листівки Вітальні листівки Друк листівок
Можна бути зовсім не знайомим з рекламною продукцією, але плакат – саме той вид реклами, що з дитинства знайомий кожному, незалежно від віку.
Тетяна Козак | 20/7/2012 | Рекламна поліграфія Плакати Рекламні плакати Друк плакатів
Реклама магазину, салону краси, фітнес-клубу. Новий продукт у відомій серії чи розпродаж колекції. Акції, знижки, подарунки. Запрошення на конференції, семінари, презентації, вечірки. Для кожного такого та ще 1000 інших аналогічних комерційних, громадських і політичних проектів флаєр буде чи не одним з найнеобхідніших рекламних матеріалів.
Тетяна Козак | 18/7/2012 | Рекламна полиграфія Флаєри Друк флаєрів
P.O.S. матеріали давно вже стали звичним яскравим оформленням у місцях продажів. Для маркетологів – це обов'язкова складова рекламної кампанії будь-якого товару, який можна побачити на прилавках магазинів.
Тетяна Козак | 14/6/2012 | P.O.S.-матеріали Наклейки Стікери Стопери Воблери
З того, наскільки смачні страви і, чи є порядок вдома, ми складаємо враження про господиню, за результатами роботи оцінюють спеціаліста, фірми-виробники виставляють на продаж свої товари, а окремі люди і компанії, які задіяні у творчих напрямках чи займаються наданням послуг, демонструють портфоліо.
Тетяна Козак | 28/5/2012 | Друкарня Поліграфія Портфоліо
Календарі бувають різні: від маленьких, кишенькових, розміром, як долоня, до великих сувенірних, з окремим листом А1 формату на кожен місяць. Календар з року в рік – найтиповіший і одночасно найцікавіший та найоригінальніший корпоративний подарунок.
Тетяна Козак | 25/5/2012 | Календарі Квартальні календарі Каледарні сітки Виготовлення календарів
Упаковка має величезне значення при продажу товару. Чим дорожчий товар, тим більш вишукана, якісна та цікавіша упаковка. Відомо, що навіть поганий товар можна успішно продати в гарній упаковці, ось тому відділ маркетингу так відповідально ставиться до її розробки.
Тетяна Козак | 23/5/2012 | Сувенірна поліграфія Фірмова упаковка Пакети
Надрукувати брошуру, журнал, книгу, видати власний каталог – завжди вважалось ознакою високого рівня. Тільки той (окрема особа, чи компанія), хто має оригінальні думки, творчі чи наукові роботи, може зробити це.
Тетяна Козак | 21/5/2012 | Багатосторінкові видання Журнали Книги Каталоги Рекламні каталоги
На столі секретаря підготовлені на підпис листи на фірмових бланках. Чекають на кур’єра вже готові до відправки заклеєні конверти з логотипом. Скрізь розвішані сертифікати, дипломи, грамоти. На стіні – красивий фірмовий календар. На столі для відвідувачів – каталоги товарів та послуг. Все, на що б Ви не кинули погляд, виконано у фірмовому стилі.
Тетяна Козак | 18/5/2012 | Ділова поліграфія Фірмовий стиль
Коли Ви створюєте свої рекламні листівки, плакати, флаєри, буклети і проспекти, багато думаєтепро те, якими вони мають бути, щоб зацікавити клієнта. Можна красиво втілити будь-який творчий задум, і він буде працювати, якщо...
Тетяна Козак | 18/5/2012 | Рекламна поліграфія Поліграфічна продукція