- Головна/
- Друкарні Києва: 6 правил вибору хорошого підрядника
Потрібен друк? Знайти підрядника в Києві - простіше простого. Як купити сукню або туфлі. Вибір величезний. Оголошень про надання поліграфічних послуг десятки в діловій пресі і сотні в інтернеті. Але, як і при виборі гардеробу, замовник часто стикається з тим, що у величезній пропозиції дуже просто загубитися і купити найгірший з варіантів, якщо не знаєш, що тобі потрібно.
Як же визначити, чи підходить Вам друкарня в Києві? Як і при виборі туфель, сукні, побутової техніки, квартири, машини і багатьох інших корисних речей потрібно мати критерії відбору. Для правильного вибору друкарні у Києві такими критеріями будуть:
- Якість . Як і при будь-якій покупці, якість - це перший і головний критерій розумного купівельного вибору. Поліграфія - це імідж. Погана якість за найдешевшою ціною не може розцінюватися як вигідне замовлення, тому що ніхто не бажає створювати собі дешевий, неякісний імідж, це не економія, а гроші, викинуті на вітер.
- Широкий комплекс поліграфічних послуг . Дуже незручно везти продукцію в друк в одну друкарню, а виконувати післядрукарські роботи, скажімо, тиснення фольгою або вибіркове лакування, в іншій. Хороша друкарня виконує весь комплекс послуг. Ви повинні один раз зустрітися з менеджером, щоб обговорити замовлення, а наступного разу - отримати готову продукцію. Причому заяву підрядника: ми робимо в поліграфії все, зовсім не повинно означати, щось - добре, а щось - як вийде. Якість кожного виду робіт повинна бути на високому рівні.
- Ставлення до замовника . Воно проявляється не тільки в чашці кави, яку Вам запропонують, коли Ви прийшли, щоб зробити замовлення. Ставлення - це, в першу чергу, виконання взятих на себе зобов'язань таким чином, щоб на перше місце були завжди поставлені інтереси замовника. Саме від ставлення залежить дотримання термінів і попередження про те, що в макеті виявлені помилки, або виникли спірні питання, які потрібно терміново обговорити, щоб не зіпсувати продукцію. Робиться все це незважаючи на те, що макет замовником вже підписаний. Добре ставлення - це означає, що якщо є можливість передрукувати продукцію по буквально копійчаної ціною, то Вам обов'язково зателефонують і запропонують це зробити. Ставлення - те, що не можна купити, тому що воно не купується, а створюється людьми.
- Час роботи на ринку . Звичайно, друкарня, яка працює на ринку рік і компанія, що працює десять років і більше - абсолютно різні рівні. Це як лікарі, інтерн і професіонал. Інтерн - це - добре, але професіонал - набагато надійніше. Тому, чим довше друкарня працює на ринку, тим спокійніше спить замовник.
- Виставковий зал . Коли людина приходить влаштовуватися на роботу, її просять надати докази своїх досягнень. Коли Ви прийдете робити замовлення в друкарню, обов'язково попросіть показати виставковий зал. У хорошій друкарні він завжди є, тому що їй є чим пишатися.
- Відгуки та рекомендації скажуть Вам про все: про якість, відповідальність, дотримання термінів, ставлення до замовника. Вам не обов'язково вірити красивим словам, написаним на сайті компанії. Кожен відгук - це конкретне підприємство, виходячи з іміджу замовників, Ви сформуєте свою думку про те, який рівень у самої друкарні. Також Ви можете знайти телефони і, звернувшись по декількох з них до відповідальних за поліграфію особам, переконайтеся в коректності відгуків.
У Вас є завдання, до якого потрібно поставитися відповідально і професійно ? Ви хочете, щоб Вас розуміли з півслова? Турбуєтеся за якість? Ви вже зверталися в багатьох друкарень Києва, але зразки, які Вам показують, не заслуговують на Вашу увагу? Приходьте в «Макрос» . За 13 років роботи на ринку ми досконально оволоділи всіма видами поліграфічних технологій. Наш виставковий зал схожий на виставку робіт ювелірних майстрів: складне ми робимо вишукано і витончено, а просте - елегантно, і все, що б ми не робили, у нас виходить красиво. Інакше ми просто не можемо.
Тетяна Козак
| 15 березня 2014 року
|
Друкарні Києва