Друкарня МАКРОС
Вишукана поліграфія для вибагливих замовників

Перегляньте зразки
нашої продукції
     Ознайомтесь з цінами
на нашу продукцію

Як створити вдалий рекламний плакат

Рекламний плакат - досить складний інструмент, розробити і надрукувати який не так просто, як то може здатися на перший погляд. Плакат не може оцінюватися, як гарний чи негарний. Він повинен бути естетичним і грамотно створеним з художньої точки зору. А найголовніше, він обов'язково повинен зацікавити цільову аудиторію і викликати у неї бажання купити рекламований товар або послугу.

Рекламний плакат має кілька складових, ігнорувати які не можна.

  • На першому плані завжди повинен бути продукт, їм може бути товар або послуга. Якщо це товар, який представлений на вітринах магазинів, найчастіше на плакаті розміщують його фото. Коли ж рекламується послуга, магазин, торгова марка - необхідний візуальний образ, який асоціюватиметься у аудиторії з рекламованим продуктом. Візуальний образ розробляють рекламісти. Часто їм буває вигаданий намальований персонаж, артисти або фотомоделі, що втілюють збірний образ, близький споживачеві, відома особа, що викликає довіру у цільової аудиторії.
  • Друга обов'язкова складова - це заклик до дії. Людина повинна розуміти, навіщо йому демонструють цей плакат. Є думка, що заклик не обов'язковий, достатньо зображення продукції та слогану рекламної кампанії. З ним можна погодитися лише в деяких випадках. При розміщенні виключно іміджевої реклами, коли існує маркетингова завдання підвищити впізнаваність бренду, девізу буде цілком достатньо, але під час активних рекламних заходів щодо просування товару або послуги, коли потрібно продати те, що виведено на ринок, відмова від призову не стимулюватиме аудиторію до скоєння покупки. Рекламний плакат без призову несе ознайомчу інформацію. Не можна сказати, що гроші, витрачені на його розробку, друк та розміщення повністю вилетять в трубу. Безумовно, підвищиться впізнаваність марки і продукту, але саме заклик до дії: «спробуй», «одягни», «носи», «відчуй», «встанови», «купи прямо зараз» - зробить набагато більше, а саме підштовхне певний відсоток що зацікавилася аудиторії до здійснення бажаної покупки.
  • Третій компонент рекламного плаката - слоган з логотипом. Саме ці елементи кажуть покупцеві про бренд, за яким часто стоїть не одне найменування продукції, іноді їх десятки і навіть сотні. Одні з них купуються краще, інші - гірше, в будь лінійці товарів завжди будуть більш і менш популярні продукти. Реклама кожного з них завжди повинна працювати на формування іміджу і підвищення вартості бренду в цілому. Якщо розглянути ситуацію з іншого боку, то логотип і слоган добре відомої споживачам торгової марки допоможуть швидше просунути новий товар на ринок, так як довіра до знайомого, добре зарекомендував себе виробнику у багато разів вище, ніж до невідомого.

Від правильної розробки плаката залежить сприйняття його аудиторією, яка, на пару секунд затримавши погляд на плакаті, приймає рішення, чи цікавить її рекламована продукція чи ні. Хороший рекламний плакат звертає увагу потенційного покупця на товар або послугу, викликає у нього інтерес і бажання зробити покупку. Якщо перша частина створення рекламного плаката - це розробка, то друга - безпосередньо його друк. Від професіоналізму поліграфістів залежить підбір паперу, точність передачі колірної гами, якість виконання післядрукарських ефектів, наприклад , ультрафіолетового лакування або тиснення фольгою.

Якщо перед Вами стоїть завдання виготовити рекламний плакат, зателефонуйте в друкарню «Макрос» у Києві. Тут Ви зустрінете професійний підхід та відповідальне ставлення, непідробне прагнення виконати замовлення на вищому рівні. У «Макросі» Вам завжди порадять кілька варіантів вибору паперу, запропонують післядрукарські роботи, які зроблять плакат ефектним. Ви завжди можете бути впевнені в точності передачі корпоративних кольорів, чіткості друку фотографій, ідеального лакування або тиснення . Тут освоїли й активно застосовують технологію холодного тиснення ( cold foil ). За допомогою якого можна виділити будь-який об'єкт кольоровим металізованим ефектом, що надає сяйво виділених об'єктах.

Щоб переконатися в бездоганній якості та оригінальності робіт друкарні «Макрос», ознайомтеся зі зразками робіт і відгуками про співпрацю на нашому сайті. Розуміючи, що фото в інтернеті не створять повного уявлення про продукцію, яку виробляє друкарня, запрошуємо Вас в наш офіс. Впевнені, коли Ви візьмете в руки наші плакати, книги, календарі, каталоги, сувеніри та ексклюзивні подарунки, Ви переконаєтеся в тому, що матеріали, надруковані в «Макросі», заслуговують оцінки поліграфія вищого рівня.

Тетяна Козак | 27 березня 2014 року | Рекламний плакат