Друк журналів: чи є сенс у корпоративних виданнях (частина 1)
Яку користь приносять своїм видавцям ці журнали?
Видання В2С друкуються безпосередньо для споживачів певних товарів і послуг. Що вони собою представляють?
Часто такі видання називаються сезонними каталогами продукції і носять виключно рекламний характер. У них висвітлюються всі маркетингові заходи, спрямовані на просування магазину або торговельної мережі і стимулювання збуту продукції. Основна увага приділяється новинкам сезону, а також знижкам на товар, який розпродається. У таких журналах часто друкуються купони знижок, публікуються результати розіграшів призів з фотографіями переможців. І це абсолютно вірний хід з точки зору маркетингу, адже яскраві живі приклади найкраще впливають на аудиторію, викликаючи її довіру.
Другий напрямок корпоративних видань В2С - журнали для покупців послуг. Спосіб їх поширення - розміщення безпосередньо в місцях надання послуг або розсилка поштою за згодою постійних клієнтів. Такі журнали можуть випускати салони краси, спортивні та розважальні комерційні організації, туристичні фірми, тренінгові та навчальні центри, зайняті в сфері освіти. Основна частка матеріалів в них - це, все та ж реклама, яка може бути розбавлена цікавої та корисної тематичною інформацією у вигляді порад стилістів, лікарів, тренується або інших фахівців і навіть кулінарних рецептів.
Чого досягають компанії, що працюють в секторі В2С за допомогою корпоративних журналів:
Рекламні технології дуже динамічно змінюються. Для кожного бізнесу вони свої. Для однієї сфери добре працюють інтернет-технології, для іншого - телебачення чи преса. На сьогоднішній день корпоративні журнали показали свою гарну результативність при правильному підході до їх створення, чим довели свою «життєздатність». Дуже важливий фактор при створенні корпоративного журналу - якість друку. Видавцям завжди варто пам'ятати , що одна з головних цілей такого маркетингового проекту - формування іміджу компанії. Поява власного видання робить його основним носієм рекламної інформації і зразком фірмового стилю. Тому друк журналів ставить головним своїм завданням правильне відображення корпоративних кольорів, чіткість передачі фотографій. Важливу роль при цьому відіграє грамотний підбір паперу, його підготовка, приладка друкарської машини. Акуратна порізка та правильна збірка - теж серйозна робота, що вимагає особливої уважності та відповідальності. Не варто забувати, що післядрукарські роботи зі створення обкладинки при грамотному підході поліграфістів можуть вигідно підкреслити зовнішній вигляд журналу, а при їх непрофесіоналізмі зіпсувати всю роботу над випуском.
Щоб друк журналів був успішним, ще на етапі плануванні створення корпоративного видання укладіть договір з надійною друкарнею, що має гарне ім'я на ринку. Знайдіть відповідальних професійних поліграфістів, які стануть Вашими партнерами у виконанні цього складного і відповідального проекту.
Вибираючи друкарню «Макрос» м. Київ для постійної співпраці, Ви завжди будете впевнені у винятковій якості. Друк журналів та іншої поліграфічної продукції - основний напрямок компанії протягом останніх 13 років. «Макрос» не один рік знають багато великих українських і зарубіжних підприємств. Їх чудові відгуки та слова подяки за виконані на високому рівні роботи - найкраще підтвердження того, що «Макрос» - це друкарня в Києві, якій можна довірити найвідповідальнішу задачу.
Тетяна Козак | 24 березня 2014 року | Друк журналів