Друкарня МАКРОС
Вишукана поліграфія для вибагливих замовників

Перегляньте зразки
нашої продукції
     Ознайомтесь з цінами
на нашу продукцію

Друк листівок: 7 причин створити листівку

Комусь може здатися, що листівка - це дуже простенький носій рекламної інформації, який не справить серйозного враження на клієнта, тому друк листівок можуть сприйняти, як не зовсім серйозний проект. Звичайно, листівка - не сприймається так як каталог, проспект, брошура або навіть буклет. Але при правильному підході саме листівки допоможуть досягти необхідного результату.

Коли потрібен друк листівок?

  • Якщо необхідно привернути увагу до нового товару.
  • Коли потрібно оголосити про маркетингову акцію.
  • При потребі розповісти про свою унікальну пропозицію.

Багато хто вбачає головний недолік листівки в тому, що інформацію необхідно розмістити в межах одного аркуша. Найчастіше інформації багато і всю її розмістити на одному аркуші просто неможливо. Але ж це насправді зовсім не потрібно! Подивимося з іншого боку, один аркуш - це величезна перевага листівки, адже цей аркуш буде сприйматися, як головний.

Багато хто поставить питання: а якщо ми представляємо кілька нових проектів, який з них варто виділити на листівці? Все просто, можна виділити всі ... Просто створіть для кожного проекту по одному виду листівок. Таким чином, працюючи на виставці, конференції, презентації, Ви зможете вручати зацікавленим відвідувачам саме ту інформацію, яка їх найбільше зацікавила.

Що Ви від цього виграєте?

По-перше, акцентуєте увагу потенційного клієнта на головному для нього питанні, адже йому не потрібна інформація про те, чим займається Ваша компанія, людину цікавить виключно рішення його питання. Хто найпереконливіше розповість, що вирішить його кращим чином, у того він і стане покупцем.

По-друге, Ви реально заощадите. Одних відвідувачів зацікавить одна продукція, послуга, напрямок, іншим підійде інша. Ви будете роздавати кожному один-два аркуші, а 20-50-сторінкові брошури залишите для тих, хто виявляє особливий інтерес до багатьох Ваших продуктів. До того ж, що проходить повз стійки потенційний клієнт бачить тільки одну сторінку, першу. У буклеті або будь-якому багатосторінковому виданні - це обкладинка, для листівки ж будь-яка її сторона грає роль обкладинки. Розкладіть свої листівки на стійці або подіумі. І кожна буде працювати на залучення уваги клієнта не гірше, а навіть краще, ніж обкладинка буклету, проспекту, каталогу.

7 причин, щоб замовити друк листівок

  1. Акцент на головному. Листівка утримує увагу клієнта на одному реченні, не дозволяючи йому загубитися в потоці інформації.
  2. Індивідуальний підхід. Кожному клієнту можна зібрати окрему добірку пропозицій для його персональних потреб.
  3. Економічна вигода. Навіщо вручати брошуру з 20 сторінок, якщо клієнту потрібен товар або послуга, описана тільки на одній? Листівка кращим чином вирішує це питання.
  4. Швидкість виготовлення. Листівка розробляється і друкується набагато швидше, ніж буклет, брошура, каталог. Потреба в новій листівці може бути задоволена на протязі 2-3 днів.
  5. Компактність. Листівка легка і компактна, що зручно і недорого для пересилання поштою, а також при поширенні її в комплекті з періодичними виданнями.
  6. Легкість сприйняття інформації. Листівка читається швидко і сприймається аудиторією відразу.
  7. Доступність. Вартість виготовлення листівки найнижча, порівняно з іншими видами рекламної продукції, такими як буклет, проспект, каталог.

Як відрізнити якісний друк листівок? Придивіться до зразків . Точна передача колірної гами, в тому числі ідеальний збіг з корпоративними кольорами, рівні плашки, висока роздільна здатність - все це показники високої якості виготовлення. Не забувайте про післядрукарські роботи. Вони повинні бути виконані на такому рівні, щоб справляти яскраве враження на клієнта. Висока якість виконання робіт і креативний підхід поліграфістів допоможе Вам створити кращу рекламну продукцію.

Друкарня «Макрос» у Києві працює в сегменті найвибагливіших замовників. Ми спеціалізуємося на технологічно складних, нестандартних роботах. Серед останніх новинок друк листівок, буклетів, каталогів, плакатів і календарів з використанням технології Сold foil (холодного тиснення), що дозволяє створити ефект повнокольорового об'ємного сяйва об'єкта.

Тетяна Козак | 19 березня 2014 року | Друк листівок