Комусь може здатися, що листівка - це дуже простенький носій рекламної інформації, який не справить серйозного враження на клієнта, тому друк листівок можуть сприйняти, як не зовсім серйозний проект. Звичайно, листівка - не сприймається так як каталог, проспект, брошура або навіть буклет. Але при правильному підході саме листівки допоможуть досягти необхідного результату.
Коли потрібен друк листівок?
Багато хто вбачає головний недолік листівки в тому, що інформацію необхідно розмістити в межах одного аркуша. Найчастіше інформації багато і всю її розмістити на одному аркуші просто неможливо. Але ж це насправді зовсім не потрібно! Подивимося з іншого боку, один аркуш - це величезна перевага листівки, адже цей аркуш буде сприйматися, як головний.
Багато хто поставить питання: а якщо ми представляємо кілька нових проектів, який з них варто виділити на листівці? Все просто, можна виділити всі ... Просто створіть для кожного проекту по одному виду листівок. Таким чином, працюючи на виставці, конференції, презентації, Ви зможете вручати зацікавленим відвідувачам саме ту інформацію, яка їх найбільше зацікавила.
Що Ви від цього виграєте?
По-перше, акцентуєте увагу потенційного клієнта на головному для нього питанні, адже йому не потрібна інформація про те, чим займається Ваша компанія, людину цікавить виключно рішення його питання. Хто найпереконливіше розповість, що вирішить його кращим чином, у того він і стане покупцем.
По-друге, Ви реально заощадите. Одних відвідувачів зацікавить одна продукція, послуга, напрямок, іншим підійде інша. Ви будете роздавати кожному один-два аркуші, а 20-50-сторінкові брошури залишите для тих, хто виявляє особливий інтерес до багатьох Ваших продуктів. До того ж, що проходить повз стійки потенційний клієнт бачить тільки одну сторінку, першу. У буклеті або будь-якому багатосторінковому виданні - це обкладинка, для листівки ж будь-яка її сторона грає роль обкладинки. Розкладіть свої листівки на стійці або подіумі. І кожна буде працювати на залучення уваги клієнта не гірше, а навіть краще, ніж обкладинка буклету, проспекту, каталогу.
7 причин, щоб замовити друк листівок
Як відрізнити якісний друк листівок? Придивіться до зразків . Точна передача колірної гами, в тому числі ідеальний збіг з корпоративними кольорами, рівні плашки, висока роздільна здатність - все це показники високої якості виготовлення. Не забувайте про післядрукарські роботи. Вони повинні бути виконані на такому рівні, щоб справляти яскраве враження на клієнта. Висока якість виконання робіт і креативний підхід поліграфістів допоможе Вам створити кращу рекламну продукцію.
Друкарня «Макрос» у Києві працює в сегменті найвибагливіших замовників. Ми спеціалізуємося на технологічно складних, нестандартних роботах. Серед останніх новинок друк листівок, буклетів, каталогів, плакатів і календарів з використанням технології Сold foil (холодного тиснення), що дозволяє створити ефект повнокольорового об'ємного сяйва об'єкта.
Тетяна Козак | 19 березня 2014 року | Друк листівок