Щоб комерційну пропозицію, що розсилається поштою, було успішним, потрібно, щоб у ньому гармонійно поєдналися дві складові: внутрішня і зовнішня.
Внутрішня - це, безперечно, наповнення:
Зовнішня - фірмовий бланк, конверт.
По одягу зустрічають, і якщо Ваша пропозиція буде «одягнена» відповідно, то їй приділять належну увагу. У всякому разі, вона точно потрапить на стіл керівнику, а не буде викинута в сміттєвий бак його помічником.
Саме фірмовий бланк буде об'єктом нашої уваги сьогодні.
Які основні вимоги?
По-перше , на фірмовому бланку обов'язково має бути присутня необхідна інформація: повна назва компанії, логотип, адреса, телефони, банківські реквізити. Місце розміщення інформації вгорі чи внизу сторінки залежить від затвердженого в компанії дизайну бланка. Найпоширеніші варіанти розміщення - вгорі посередині, у верхньому правому куті, у верхньому лівому кутку, з розбивкою інформації на верхню і нижню частини: вгорі назву, логотип, адреса, телефони, а внизу - банківські реквізити. При розробці бланка дизайнер враховує багато факторів: побажання компанії, її візуальний образ, колірну гамму корпоративних кольорів, кількість інформації, наприклад, багато чи мало телефонів, довга або коротка адреса, інші нюанси.
По-друге , необхідно правильно підібрати папір для фірмового бланка. Ви можете вибрати будь-який папір на Ваш смак. Є тільки одна основна вимога, яку неможливо ігнорувати, - бланк обов'язково повинна бути світлих тонів. Ідеально підходить білий, кремовий, молочний. Залежно від кольорів фірмового стилю також використовуються відтінки блакитного, рожевого, жовтого, зеленого, сірого та інших кольорів . Перевага кольорового паперу перед білим в тому, що кольоровий аркуш помітніший, ніж білий, і в стосі пропозицій його набагато простіше знайти, він звертає на себе увагу, такому аркуші важче загубитися. Окрему увагу слід приділити щільності і структурі паперу. Дизайнерська фактурний папір, безумовно, виглядає привабливо. Стриманий стиль на ньому виглядає вишукано і елегантно. Фактурний папір завжди справляє позитивне враження на адресата, крім того, не варто забувати про психологічне сприйняття. У пам'яті залишиться не тільки суть пропозиції і зорові асоціації, до них додадуться ще й відчуття, що важливо. Серед різних типів паперу Ви можете побачити спеціальні аркуші з водяними знаками. Такий папір використовується для бланків юридичних компаній, фінансових установ, акціонерних товариств. Вій може бути як стандартний так і ексклюзивний.
По-третє , якість. Якщо Ви вирішили виготовити фірмові бланки, то вони обов'язково повинні бути якісно віддруковані і порізані. Висока якість фірмового бланка - це аксіома, адже мета його створення - справити враження на клієнта.
Як правильно створити фірмовий бланк?
В основному фірмовий бланк створюється тоді, коли розробляється корпоративний стиль компанії. Щоб це було зроблено грамотно, варто звернутися в рекламне агентство, яке, виходячи із заповненого Вами брифа, врахує всі необхідні нюанси і створить такий формат документа, з яким Вам буде дійсно зручно працювати. Щоб правильно підібрати папір, необхідно звернутися в друкарню. Саме професійні поліграфісти стануть для Вас кращими помічниками у виборі паперу. Чому? Коли Ви принесете макет фірмового бланка, професіонал відразу скаже, на якому папері він виглядатиме найкраще, в яких колекціях є відповідні види паперу для Ваших конвертів та буклетів, запрошень, візиток або листівок. Важливе питання вартості. Тут також Вам допоможе фахівець друкарні. Він зробить кілька варіантів калькуляції, в яких буде враховано використання різних типів паперу з урахуванням технології друку та тиражу.
Вам потрібен фірмовий бланк? Зверніться в друкарню «Макрос» у Києві . За 13 років своєї успішної роботи на ринку України ми досягли значних успіхів у виробництві ділової фірмової продукції. Подивіться зразки фірмових бланків , видрукувані у нас, і відгуки замовників . Ви переконаєтеся, що наша якість - вища.
Тетяна Козак | 13 березня 2014 року | Фірмовий бланк