Друкарня МАКРОС
Вишукана поліграфія для вибагливих замовників

Перегляньте зразки
нашої продукції
     Ознайомтесь з цінами
на нашу продукцію

Друк каталогів: секрети правильної розробки

Широкий асортимент товарів вимагає грамотного просування. Дуже важливо показати покупцеві багатство вибору, та так, щоб він в ньому не заплутався, а відчув, що саме тут, у Вашій компанії, йому пропонують кращі рішення. Каталог товарів і послуг давно зарекомендував себе як хороший інструмент продажу. Якщо Ви якраз подумали про те, що Вам потрібен друк каталогів, то потрібно підійти до вирішення цього завдання з усією відповідальністю, адже на продаж впливає кожен нюанс, який може Вам здатися зовсім незначним, та й витрати на друк каталогів не маленькі.

Як Ви думаєте, що головне у створенні каталогів?

  1. По перше, інформативність. Яка інформація повинна бути в каталозі? У першу чергу потрібно повідомити потенційному покупцеві/клієнту про те, які з його проблем можуть вирішувати реалізовані Вами товари або послуги, і коротко, доступною, цікавою мовою описати, яким чином Ви зможете вирішити поставлені завдання.
  2. По-друге, наочність. Що б Ви не пропонували ринку, працюючи в секторах B2B або B2C, будь-які товари або послуги, які Ви реалізуєте, необхідно показати максимально наочно. Наповніть каталог якісними фотографіями, які допоможуть покупцеві скласти потрібне Вам уявлення про товар. Фото відіграють величезну роль у сприйнятті реклами. Наприклад, панорамні знімки красивих видів приведуть набагато більше клієнтів в туристичну компанію, ніж невелике і нечітке фото, нехай навіть самого відомого пам'ятника. Покрокова демонстрація створення красивої зачіски, безперечно, зацікавить більше жінок, ніж список високих регалій перукаря-стиліста. Можна сміливо сказати, що наочність - найважливіший пункт створення каталогу, якщо у Вас немає хороших ілюстрацій, то краще надрукувати хорошу інформативну брошуру, ніж витрачати кошти на каталог, який не буде працювати на підвищення продажів. Якщо ж Ви прийняли рішення замовити друк каталогів, необхідно зробити цю важливу рекламну продукцію барвистою, яскравою, привабливою. Каталог повинен магнітом притягувати до себе погляди, в лічені секунди зацікавлювати, викликати довіру і переконувати зробити покупку, адже саме для цього Ви збираєтеся його надрукувати.
  3. По-третє, нестандартність. Що можна розуміти під цим терміном? Макет, формат, папір, палітурка, оформлення обкладинки - все це в правильній сукупності може зробити каталог нестандартним, виділити його на тлі інших. Макет залежить від дизайнера, вихідних фотоматеріалів і правильної постановки завдання, а все інше - від тих поліграфістів, з якими Ви працюєте. У хорошій друкарні досвідчені фахівці-технологи завжди нададуть хороший вибір паперу і порадять краще рішення. Обкладинка - це «одяг» Вашого каталогу. Не забувайте, що по одягу зустрічають. Перший погляд людина кидає на обкладинку. Зробіть її цікавою, порадьтеся з фахівцями друкарні, які технології можна застосувати, щоб її завжди було приємно тримати в руках, щоб вона служила довго, залучаючи все більшу кількість клієнтів.

Ви вирішили, що Вам потрібен не просто друк каталогів, а виготовлення нестандартної якісної рекламної продукції? «Макрос», друкарня в Києві, - кращий вибір для вирішення цього завдання. Поліграфічна фірма «Макрос» - це 13 -річний досвід роботи на ринку Києва та України. За цей час було створено безліч оригінальних каталогів, ексклюзивних книг, календарів і подарункової сувенірної продукції для відомих вітчизняних і зарубіжних компаній. З деякими найяскравішими зразками Ви можете ознайомитися прямо зараз у розділі Зразки.

Але найкраще, звичайно, приїхати в друкарню і самому доторкнутися до цих ексклюзивних речей, адже поліграфію потрібно потримати в руках. У «Макросі» практикується як застосування нових, найбільш передових технологій, так і використання власних напрацювань, завдяки яким поліграфія, виготовлена ​​тут, має бездоганний зовнішній вигляд.

Чому нестандартні каталоги краще друкувати в «Макросі»? Просто тому, що тут люблять виконувати складні роботи, цінують оригінальні рішення і неординарний підхід, і мають достатньо знань і досвіду, щоб створювати для Вас кращу продукцію.

Тетяна Козак | 26 березня 2014 року | Друк каталогів