Календар, який ми знаємо сьогодні, більше 2000 років тому назад винайшов римський імператор Юлій Цезар. Він впровадив 365 днів на рік й згрупував їх у 12 місяців. З тих часів календар майже не змінився. Ним користуються всі: на роботі, вдома, на відпочинку або в дорозі. Він допомагає пам'ятати важливі дати, планувати справи, звіряти свій графік з графіком колег або друзів.
Однак у сучасному світі календар виконує набагато більше завдань, ніж планування і облік часу. Не випадково кожен рік практично всі компанії замовляють друк фірмових календарів.
Функції фірмового календаря
- Календарна продукція це, безумовно, знак хорошого іміджу. Своєрідна демонстрація впевненості у власній стабільності. Якщо Ви замовляєте фірмовий календар, то заявляєте про те, що як мінімум на рік вперед у Вас чітко окреслені всі плани. Ви знаєте куди рухатися і з упевненістю дивитеся вперед. Хороший дизайн і кольорове оформлення календаря переконає всіх у надійності компанії та високому її статусі.
- Фірмовий календар - найпопулярніший бізнес подарунок. А при хорошій якості з використанням останніх поліграфічних нововведень, таких як тиснення, фольгою, УФ-лакування, та інших, він стане відмінним VIP-презентом. Ваші партнери приймуть його як знак поваги і дружби. Він покаже, що ви не економите на друзях.
- Календар - потужний інструмент у боротьбі компаній за лояльність замовників. Красивий якісно виконаний календар викликає тільки позитивні емоції. Ви можете бути впевнені, що його не викинуть у смітник у той же день, адже це дуже корисна річ, якою користуватимуться цілий рік. Прикрашаючи офіси, він буде ненав'язливо, але дієво нагадувати про Вашу компанію. І у ситуації вибору між тим чи іншим виробником споживач зробить вибір на користь того, чий календар у нього перед очима.
- Ефективність реклами вище, якщо вона не нав'язлива, а тим більше, якщо вона розміщена на чомусь, ніж людина користується регулярно. Тому календар - ефективний інструмент маркетингового просування. Він чудово виконує свої функції по просуванню: назва, контакти компанії, товари та послуги які ви виробляєте, а також інша корисна інформація завжди на виду. Оригінальні рекламні проекти у вигляді яскравих ілюстрацій і красивих зображень притягують погляди і автоматично записують у пам'яті логотип і назву вашої компанії . Відбувається вплив не тільки на зорову пам'ять, але і на підсвідомість партнерів. Якщо ви створили красивий, практичний календар, можете розраховувати на 100% успіх такого рекламного ходу.
- В наші дні фірмовий календар - частина корпоративної культури підприємства. Якщо працівник користується саме корпоративним календарем, то це говорить про його лояльність до своєї компанії.
Якщо Ви вирішили створити фірмовий календар: настінний, настільний, квартальний або кишеньковий, продумайте цікавий і незабутній дизайн, а якість друку «Макрос» гарантує.
Алла Данилко
| 27/8/2014
|
Фірмовий календар