P.O.S. матеріали давно вже стали звичним яскравим оформленням у місцях продажів. Для маркетологів – це обов"язкова складова рекламної кампанії будь-якого товару, який можна побачити на прилавках магазинів. Яскраві воблери різної форми і розміру, котрі так приваблюють дитячу аудиторію, шелфтокери, що виділяють певну полицю з товаром, шоу-карти, що роблять помітним і привабливим місце з рекламною візитівкою. Наклейки, стікери, стоппери, підставочки, прапорці - скільки всього створено індустрією реклами заради того, щоб його величність Покупець звернув увагу на товар!
І він, покупець, відповідає на ці красиві своєрідні залицяння, що манять чарівними яскравими барвами, обіцяючи миттєве рішення всіх його проблем, гори призів і море незнаних досі задоволень.
Висновок один. Якщо фірма займається виробництвом товару, який можна купити в магазинах, P.O.S.-матеріали повинні бути. Питання в тому, якими вони мають бути, щоб послужити цілям рекламної кампанії і збільшенню продажів? Завдання P.O.S. - вказувати на товар і стимулювати здійснення покупки, тобто візуалізація, тому головне в них - дизайн.
Дизайн - це складне комплексне поняття. Саме слово в перекладі означає "конструкція". Тому дизайн - не тільки картинка, а й зручність моделі: легкість в кріпленні, використанні, догляді. Пам"ятайте про те, що P.O.S. матеріали постійно знаходяться під впливом людей і атмосферних явищ. На них потрапляє пил, бруд, до них торкаються сотні рук, їх можуть порвати, вони можуть намокнути, замерзнути і т.д. Тому, для того, щоб P.O.S. матеріали виконували свої рекламні завдання, їх повинно бути або дуже багато, для своєчасної заміни тих, що втратили привабливість і більше не викликають позитивних емоцій, або ж вони мають бути дуже міцними і стійкими до усіх можливих впливів.
Наступна вимога – належний рівень психологічного впливу. А саме: наскільки P.O.S. стимулює взяти товар до рук. Цей момент дуже важливий. Те, що людина взяла в руки, на рівні підсвідомості вже стало її власністю. Дуже важко повернути товар, що вже тримаєш в руках, особливо, якщо при ближчому контакті він все більше подобається. В момент прийняття імпульсного рішення про покупку цей момент вирішальний. Зрозуміти його, перевірити і відчути просто тим людям, які хоч раз купували домашніх улюбленців, кішку чи собаку. Помітили, що продавець намагається дати тваринку потримати в руках? Не здогадалися, чому? Застосовується цей же суперефективний прийом. Як тільки Ви взяли тваринку до рук, Ви вже не хочете її віддавати. Не думайте, що прийом працює тільки з живими істотами.
Зверніть увагу на поведінку покупців в магазинах. Товари, які були взяті в руки, дуже рідко повертаються назад на полицю, здебільшого, вони кладуться до корзини покупця.
Завдання P.O.S. – «привести» покупця до товару, тобто послугувати дороговказом, і змусити взяти його в руки. Далі – справа за упаковкою.
Всі вимоги до P.O.S.-матеріалів передбачають їх високу якість. Наш 10-річний досвід і відгуки серйозних клієнтів доводять, що компанія «Макрос» здатна зробити лялечку з будь-якого поліграфічного завдання.
Тетяна Козак | 14/6/2012 | P.O.S.-матеріали Наклейки Стікери Стопери Воблери