Надрукувати брошуру, журнал, книгу, видати власний каталог – завжди вважалось ознакою високого рівня. Тільки той (окрема особа, чи компанія), хто має оригінальні думки, творчі чи наукові роботи, може зробити це. Саме через друковане видання формують враження про автора , чи редактора. Якість брошур, журналів, каталогів здебільшого вирішує їхню долю. Адже будь-яка геніальна ідея може бути зіпсована поганим втіленням. Зрозуміло, що «Кобзар» Шевченка, як твір, нічого не втратить, якщо надрукувати його навіть на газетному папері. Але, чи купуватимуть геніальний твір в такому вигляді?...
Каталог. Якщо Ваша компанія має величезний перелік товарів чи послуг, тобто, Ви маєте що продемонструвати світові, а найперше, власним клієнтам, значить, настав час друкувати власний каталог. Може, обмежитись листівкою? Та ж криза… Дешевше буде…
А чи замислювались Ви над тим, чому в кризу виживають лише найбільші магазини? Асортимент! Будь-хто з легкістю відмовиться від однієї-двох речей. Бідний скаже: я обійдусь, а багатий – мені це не зовсім подобається… А вже при великому виборі красиво викладених товарів (послуг) неможливо, щоб хоч одна єдина річ та не впала в око. Великий вибір завжди породжує цікавість. Цікавість збуджує бажання володіти. А далі – ланцюжок: хочу – знайду засоби. Стан депресії, людини чи економіки – це внутрішній стан відсутності бажань. Людині властиво йти туди, де народжуються бажання. Шлях до їх здійснення вона знайде сама. Тому, варто лише занурити свого клієнта в атмосферу розкоші та достатку, посіяти в ньому зерно бажання володіти Вашим товаром , як він сам принесе Вам гроші.
Книга. Сьогодні, як ніколи раніше, коли переглядаються усі критерії, зникає поняття «посередня якість». Немає зайвих ресурсів, щоб купувати речі посередньої якості. Саме на середньосортних товарах та послугах можна економити. Тепер існує попит лише на високу якість!
Книга переживає новий етап розвитку. Якщо її купують, то тільки якісну за всіма параметрами: потрібну, цікаву, добре виготовлену: надруковану на якісному папері, у хорошій палітурці. Якщо потрібна просто інформація, то краще знайти її в електронному вигляді. Тому, якщо у видавництві вирішили друкувати, то друкувати з поганою якістю не має сенсу.
Журнал і каталог можна порівняти з кінематографом. З посереднього сценарію геніальні актори можуть зробити фільм року, а бувало, що і класику. Але частіш буває навпаки. Так і з друком. Непоправно, якщо тираж з прекрасними матеріалами зіпсували в друкарні. Ще гірше, якщо в журналі розміщена чужа реклама! Дивляться потім рекламодавці на свій логотип невідомого кольору, а інколи й форми, і згадують слоган рекламної кампанії одного відомого бренда: «…майже те, що замовив…». Не ризикуй з «майже»!
Одне з найпростіших, найстаріших правил сьогодні стало найсучаснішим: якщо щось робити, то робити добре, інакше не варто цього робити взагалі.
Л.Толстой понад 100 років назад сказав: "Якщо ти щось робиш, роби це добре. Якщо ж ти не можеш або не хочеш робити добре, краще зовсім не роби". Сьогодні цей вислів геніального російського класика надзвичайно актуальний. Він повинен стати девізом для тих компаній, які бажають подолати кризу і залишитись на ринку.
Не бійтеся просувати нестандартні геніальні ідеї. Ми завжди зможемо їх якісно для Вас втілити. З нами Ваша ідея запрацює і стане прибутковою.
Тетяна Козак | 21/5/2012 | Багатосторінкові видання Журнали Книги Каталоги Рекламні каталоги