Вам знайомий вираз «ефект подарунка»? Думаю, багато хто про нього чув, та й самі Ви цей ефект любите та цінуєте. Будь-яке свято асоціюється з гарненькими коробочками, в яких лежать… Що б там не лежало, все це – ознака виявленої до Вас уваги, любові, поваги чи вдячності.
Упаковка має величезне значення при продажу товару. Чим дорожчий товар, тим більш вишукана, якісна та цікавіша упаковка. Відомо, що навіть поганий товар можна успішно продати в гарній упаковці, ось тому відділ маркетингу так відповідально ставиться до її розробки.
Для деяких видів продукції упаковка може відігравати вирішальну роль. Вона здатна як «витягнути» товар, так і згубити його. Що й казати, якщо мова йде, наприклад, про косметичні засоби. В упаковці косметики дрібниць взагалі не буває. Існують надзвичайно важливі деталі, складові успішних продаж.
Сувенірний подарунковий пакет. Цьому винаходу давно пора співати оди. Ви один раз його даруєте, а він сам Вас безкоштовно рекламує через того, хто його носитиме. До речі, термін дії безкоштовної реклами прямо пропорційний зношуваності цього ж таки пакета.
Подарунки і сувеніри від компаній обов’язково потрібно дарувати у фірмовій упаковці, інакше пропадає, щонайменш, половина ефекту корпоративного сувеніра. Погодьтеся, якщо Ви дістаєте з портфеля чашку з логотипом Вашої компанії і ставите її на стіл клієнту, це виглядає досить дивно, що б Ви при цьому не говорили, і вже аж ніяк не працює на створення позитивного іміджу компанії. А якщо поставити на стіл гарненьку коробочку, виконану у фірмовому стилі, з лого, назвою, девізом – ефект зовсім інший. І вже не так важливо, чашка там всередині, чи що інше. Насправді, те, що всередині – дуже важливе, і упаковка тільки підкреслить його цінність. Тому вона має бути якісною і красивою.
Ми всі добре знаємо, що важлива не обгортка, а цукерка, але завжди будемо спокушатися на обгортку, тому що такою є людська природа, і противитись цьому неможливо. Та й навіщо? Адже для гарного товару приємно робити гарну обгортку.
Фірмова упаковка для Вашого товару, чи сувеніра – це його корпоративний одяг. Ми знаємо, як одягнути Ваш товар достойно!
Тетяна Козак | 23/5/2012 | Сувенірна поліграфія Фірмова упаковка Пакети