Реклама магазину, салону краси, фітнес-клубу. Новий продукт у відомій серії чи розпродаж колекції. Акції, знижки, подарунки. Запрошення на конференції, семінари, презентації, вечірки. Для кожного такого та ще 1000 інших аналогічних комерційних, громадських і політичних проектів флаєр буде чи не одним з найнеобхідніших рекламних матеріалів. Здавалося б, всі проекти такі різні за цілями та завданнями, а що ж флаєр, простий кольоровий листочок паперу 1/3 формату А4… Невже він допоможе у вирішенні таких важливих питань просування?
Флаєр сумнівної якості навряд чи змусить повірити в описані в ньому вигоди та відмінні характеристики пропонованого продукту. Щоб викликати довіру потрібна відповідність. Креативний якісний флаєр може привернути увагу, зацікавити, викликати бажання спробувати, буквально привести до місця продажів.
Хороший флаєр. Яким він має бути?
Погодьтеся, кожен з нас (а всі ми для когось клієнти, а для когось – продавці) легко пристане на легку і приємну пропозицію.
По-перше, про що коротко і ясно можна і потрібно сказати потенційному клієнту, якщо Ви, скажімо, відкриваєте магазин?
Форму флаєра можна вибрати як звичну прямокутну (з вертикальним чи горизонтальним розміщенням макета), так і будь-яку іншу: коло, квадрат, овал – можна висікти багатокутну геометричну фігуру, яка виділить Ваш флаєр з ряду інших, змусить звернути увагу саме на Вашу пропозицію.
Для флаєрів товарів та послуг, розрахованих на преміум-сегмент, характерні: обробка вибірковим лаком, тиснення, висічка.
Парфумерні бренди, рекламуючи новий аромат, для створення яскравого образу часто використовують оригінальну висічку у формі силуету парфумів.
Якщо Ваша ціль – не разова зустріч з цільовою аудиторією, а формування довгострокових плідних стосунків, то кожне звернення повинно бути яскравим і оригінальним. Змусьте Вашу аудиторію залишити Ваш флаєр на пам’ять. Нехай він стане закладкою в книгу, підставкою під кухоль, веселим мотиваторов – будь-чим, на що буде цікаво і приємно дивитись Вашому потенційному покупцеві. Пройшов захід, закінчилась акція, товар перестав бути новинкою – не важливо. Важливо те, що лишилось у пам’яті клієнта. Якщо у нього залишились про Вас приємні враження, то, отримавши інші пропозиції від Вас, він сам може запросити когось ще.
Флаєр можна застосувати в цілому ланцюжку інтегрованих маркетингових комунікацій. Наприклад, виставка, презентація, дегустація, опитування, стимулювання первинної покупки, стимулювання повторної покупки.
Орієнтовна схема може бути такою. Промоутери на виставці вручають флаєр-запрошення на дегустацію потенційному покупцеві. Дегустація відбувається тут же, на виставковому стенді. Покупець підходить до стенду, дегустує товар і, якщо йому сподобалось, відриває частину флаєра по перфорації, вручає її стендисту в обмін на подарунок – міні-упаковку продукту. В магазині той же учасник при покупці однієї повної упаковки товару, другу отримує в подарунок, обмінявши її на другу частину відривного флаєра. Для стимулювання повторної покупки можна запропонувати обміняти останню частину флаєра і вирізаний логотип з упаковки продукції на 2 подарунки цієї ж торгової марки.
Таким чином, задіявши в системі 1 випуск перфорованого флаєра, можна провести промо-кампанію, отримавши звіт по результатах кожного етапу її проведення. Швидко, вигідно, економно, ефективно.
Замовте виготовлення флаєрів у друкарні «Макрос». Наша якісна продукція допоможе Вам ефективно виконати програми стимулювання збуту і рекламні кампанії.
З нами Ваш флаєр буде не тільки дисконтним купоном для покупця, він стане Вашим квитком у світ успіху.
Тетяна Козак | 18/7/2012 | Рекламна полиграфія Флаєри Друк флаєрів