Друкарня МАКРОС
Вишукана поліграфія для вибагливих замовників

Перегляньте зразки
нашої продукції
     Ознайомтесь з цінами
на нашу продукцію

Проспект – рекламна поліграфія вибраних

Серед різновидів рекламно-поліграфічної продукції рекламісти особливу увагу приділяють проспекту.

Проспект – багатосторінкове неперіодичне видання, в основному А4 формату до 48 сторінок. Може бути виконаним у нестандартних форматах, частіше більших, ніж А4. В проспекті повідомляється про плани і досягнення компанії, запуск виробничої лінії, випуск на ринок нової лінійки продукції, чергової моделі товару, наприклад, автомобіля, чи розробки медичного препарату.

Принцип виготовлення такий, як і виробництво брошури. Можна подумати, що немає ніякої різниці. Якщо так вважати, то значить, немає ніякої різниці між книгою, журналом та каталогом. Але ж це не так. В рекламній поліграфії всі ці види - зовсім різна продукція. Залежно від призначення вони розробляються та виготовляються по-різному. Принципово різним буде вибір матеріалів для кожного виду виробів. Як і в інших видах товарів, починаючи від взуття та одягу і закінчуючи йогуртами. Принцип часто однаковий, але продукція різна. Викрійки для халата і плаща також схожі, але ці речі далеко не одне і те ж.

Навіщо потрібен проспект, чим він відрізняється від іншої рекламної продукції і чому саме він опинився в списку популярної рекламної поліграфії?

Що, власне, ховається за поняттям рекламний проспект?

Проспект в перекладі з англ. prospect означає перспективи, плани на майбутнє, латиною prospectus – вид, огляд. Етимологія слова приховує саму суть цієї рекламно-поліграфічної продукції.

За розробку проспекта беруться тоді, коли компанії потрібно серйозно заявити про свої наміри та плани діяльності на ринку. Проспекти можна умовно розділити на ті, що стосуються реклами товарів і послуг і ті, які рекламують саму компанію. Переважно проспекти використовуються для ринку В2В. Погодьтеся, випуск проспектів для кефіру чи йогурта буде нелогічним. Тільки для реклами дуже дорогих товарів та послуг розробляють проспекти, розраховані на кінцевого споживача. Серед них: автомобілі, яхти, дорогі туристичні тури.

Проспект товару чи послуг для В2В докладно описує товар, всі переваги, особливі характеристики в порівнянні з конкурентами. Наприклад, проспект виробника кліматичного обладнання потрібен, щоб показати організаціям, які його встановлюють, як багато завдань клієнта можна вирішити з допомогою цього обладнання. Обов’зково потрібно розмістити необхідні схеми, максимально доступно викласти принципи роботи. Гарантії виробника мають бути переконливі, щоб потенційний партнер був певен, що не підведе свого клієнта, працюючи саме з такою технікою, та не поставить під загрозу свій бізнес.

Послуга, що описується в проспекті, має бути представлена так, щоб клієнт одразу зрозумів, які проблеми він може вирішити з її допомогою, в чому її новизна, чому саме ця компанія пропонує краще рішення.

Іміджевий проспект компанії потрібен для розгляду варіантів кредитування банками, для обговорення планів розвитку підприємства з інвесторами, партнерами. В ньому фірма звітує про свої досягнення, повідомляє про плани, перспективи розвитку, запуск нових виробничих ліній, розробки.

Для проспектів В2С характерні докладні описи усіх переваг, характеристик, схем. Наприклад, для реклами нової моделі автомобіля важливі ілюстрації в розрізі, фото нових модернізованих деталей, демонстрація їх крупним планом. Хороше порівняння з попередніми моделями і аналогічними моделями конкурентів. Якісні аргументи на користь Вашого товару допоможуть переконати потенційного клієнта в тому, що він знайшов саме той товар, який давно шукав.

Будь-який проспект вирізняється великою кількістю схем, ілюстрацій, фото. Виключна якість друку, високоякісні графічні матеріали, зрозумілі та переконливі тексти – все це працює на формування враження клієнта, партнера, інвестора.

Папір внутрішнього блока має бути крейдований, від 150 г/м2. Для обкладинки краще щільність паперу 200-250 г/м2 чи дизайнерський картон. Друк 4+4 або 5+5. Додаткові післядрукові ефекти: висічка, УФ лак, вибірковий лак, тиснення фольгою, конгрев – обов’язкові. Професійний дизайнер чи менеджер друкарні, виходячи з макета, порадить які ефекти краще вибрати.

Проспект – іміджеве презентаційне видання, тому вимоги до якості дуже високі. Довірити друк такого важливого проекту можна тільки надійній друкарні, що заслужила добре ім’я і має гарне портфоліо. Часто проспекти компаній замовляються з приводу заздалегідь спланованої зустрічі з інвесторами або наради в банку. Від цих рішень може залежати подальша доля всієї організації. Ні в якому разу не можна ризикувати на термінами, ні якістю.

В найвідповідальніших моментах компанії-лідери довіряли друк своїх проспектів друкарні «Макрос». І завжди наша друкарня отримувала теплі слова вдячності за високу якість і своєчасно виконану роботу.

Завжди після успішного виконання чергового відповідального проекту друкарня отримувала прекрасні відгуки та теплі слова вдячності за високу якість та своєчасне виконання замовлення.

Тетяна Козак | 27/7/2012 | Рекламна поліграфія Рекламні проспекти Іміджеві проспекти Друк проспектів