Можна бути зовсім не знайомим з рекламною продукцією, але плакат – саме той вид реклами, що з дитинства знайомий кожному, незалежно від віку.
Плакат – той єдиний вид реклами, що «виживає» при будь-якому соціальному устрої. Знайомий ще з радянського періоду агітаційний плакат, що закликав до боротьби за прекрасне комуністичне майбутнє, зараз переродився в агітаційний плакат, що закликає просто проголосувати за ідеї певної політичної сили, чи в рекламний, з його закликами до простого споживацького щастя: з’їсти, запити, вдягнути, відпочити, спробувати щось новеньке.
Перше найяскравіше знайомство з плакатом у більшості почалось ще в далекому дитинстві – циркова афіша з веселими клоунами і дресированими звірятами, плакати в дитячому садочку, кіноафіші фільмів та мультиків. Яскраві, красиві (як тоді здавалося) вони викликали передчуття нестримної радості!
Покоління 80-х прекрасно розуміє, яким цінним може бути великий плакат з фото зірки. Плакати зі співаками та акторами у 80-і роки були предметом гордості. Вони чіплялись на стіну на чільному місці. Поява плаката була приводом зібрати ровесників на вечірку. Плакат у ті роки вважався цінним подарунком до Дня народження.
До сьогодні плакати із зображенням квітів, пейзажів, тварин і надрукованою внизу календарною сіткою користуються неабиякою популярністю у багатьох.
Що й казати про яскраві барвисті плакати, що допомагають просувати величезну масу товарів та послуг! Ми всі вже давно звикли до них, але кожен раз звертаємо увагу і, бажаємо того чи ні, підпадаємо під вплив цих яскравих образів, яскравих барв і звабливих посмішок, що пропонують спробувати і отримати задоволення, чи позбавитись проблеми.
Без супроводу яскравих рекламних плакатів від А3 до А0 формату неможливо уявити собі жоден бренд! Продукти і напої, одяг і взуття, косметика і парфуми, подарунки і ювелірні вироби – всі ці товари ми бачимо в телерекламі і вони, звичайно ж «дивляться» на нас з плакатів. Використання плакатів в рекламі стосується не тільки легкої промисловості та харчової промисловості. Автомобілебудування, сільгосптехніка, будматеріали – всі ці виробники розуміють, що без хорошого плакату неможлива жодна виставка, презентація, конференція чи семінар. Комплекти плакатів з рекламою товару обов’язково мають бути у дистриб’юторів та дилерів. Якісний плакат, розміщений в правильному місці в магазині, суттєво впливає на підвищення рівня продажів.
Що потрібно, щоб плакат, як кажуть, працював?
Якісний продукт (послуга) – без нього будь-яка реклама просто втрачає сенс. «Якщо у Вас немає товару, значить, у Вас нічого немає» Ф.Котлер.
Яскравий образ, що здатен викликати в аудиторії найсильніші переживання, що асоціюватиметься з чимось дуже бажаним і прекрасним, дивлячись на який у людини виникатиме передчуття радості, як від тієї афіші з далекого дитинства. Як завжди прекрасно спрацьовує в рекламі образ відомого героя сучасності – видатні спортсмени, актори, співаки, часто рекламують різні товари.
Влучний слоган посилює вплив візуального образу.
Високоякісний друк. Плакат має бути помітним здалеку. Але рекламний вплив розрахований на сприйняття його зблизька, тому для плаката, що несе образ, «запалюючий» бажання купити рекламований продукт, дуже важливе ідеальне відтворення кольору, яскраві барви, буквально глянцевий зовнішній вигляд.
Можна виділити логотип чи назву продукта тисненням, фольгуванням, застосувати металізовані фарби, лак. Сьогодні в арсеналі друкарні є немало засобів, щоб зробити Ваш плакат вражаюче гарним.
Друкарня «Макрос» за свою багатолітню практику надрукувала немало плакатів. Подивіться на зразки наших робіт, для того, щоб отримати справжнє враження, адже плакат потрібно розглядати зблизька, зателефонуйте нашому менеджерові. До Вашого офісу в Києві будуть доставлені зразки плакатів і Ви самі переконаєтесь в тому, що робота друкарні «Макрос» заслуговує на назву «Друк найвищої якості».
Тетяна Козак | 20/7/2012 | Рекламна поліграфія Плакати Рекламні плакати Друк плакатів