Листівка – один із найстаріших засобів комунікації, що вже увійшов в історію, як дуже ефективний засіб агітації. Листівка працює там, де немає плакатів, газет. У час революційних і воєнних дій саме листівка ставала символом свободи, вона звала на барикади, підтримувала дух на окупованих територіях.
Листівка має схожість з листом і , якщо це можливо, замовник (агітатор чи рекламодавець) старається зробити її особистим посланням.
Вітальні листівки – найвідоміший вид листівки. Якщо раніше вітальний текст потрібно було писати самому, то зараз з’явилося багато видів листівок з готовими текстами. Влучні, лаконічні фрази, веселі, добрі, романтичні та мудрі побажання, оригінальні тости, смішні мотиваційні картинки, котрі можна дарувати з приводу і без нього. Односторонні і двосторонні, вони містять різні сюрпризи і навіть подарунки – їх люблять отримувати всі.
Корпоративні вітальні листівки зі святами: Новим Роком, Різдвом, Пасхою і 8 Березня – ознака гарного тону, прояву уваги і ввічливості до клієнтів та партнерів. А так як нічого не коштує так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість, то такі акти уваги завжди розцінюються позитивно. Корпоративна листівка має бути зроблена з оригінальним нестандартним підходом: створення унікального макета, тексту, післядрукове оформлення листівки вісічкою, тисненням, лаком, стрічками та іншими нестандартними засобами. Надіслати вітальну листівку – чудовий привід нагадати про свою компанію, можна навіть вкласти в конверт рекламний буклет.
Листівки А4 та А5 форматів широко застосовуються для рекламної та агітаційної діяльності. Кольорові і чорно-білі на папері різної щільності вони несуть інформацію про продукт чи послугу.
Листівка – поширений вид реклами. У величезній кількості ми несемо їх з виставок, отримуємо від різних агітаторів, інформаційні стійки торгових фірм, магазинів, банків, страхових компаній завжди заповнені листівками.
Завдання листівки – зацікавити потенційного покупця товаром чи послугою, цікаво і доступно розповісти про всі переваги, якими вони наділені.
Дуже зручна форма – один лист – один продукт/послуга дозволяє запускати цілі серії листівок, котрі можуть розкладатися на інформаційних стійках, на виставочному столі стендиста, підшиватися в спеціальну презентаційну папку.
Якою має бути хороша рекламна листівка
Чого не варто робити в рекламній листівці
Завдання листівки – зацікавити потенційного покупця товаром чи послугою, цікаво і доступно розказати про всі переваги, котрі він отримає після придбання.
Агітаційна листівки політичної партії повністю залежить від стратегії і тактики конкретної компанії. В ній може бути використаний будь-який підхід: рекламний, інформаційний, провокаційний. Будь-який стиль та форма звертання.
Якщо Ви хочете, щоб Вашу листівку зберегли, розмістіть на ній корисну для аудиторії інформацію. Наприклад, рекламуючи взуттєвий бренд, корисно розмістити інформацію про те, як правильно доглядати за взуттям зі шкіри чи хутра.
Друкарня «Макрос» надрукує будь-яку листівку в найкращій якості. Корпоративну вітальну листівку-сюрприз чи агітаційну листівку, рекламну листівку для виставки, презентації чи семінару. Для нас не буває складного завдання, та є дуже цікаві проекти і відмінні результати.
Тетяна Козак | 25/7/2012 | Листівки Рекламні листівки Вітальні листівки Друк листівок