Ширма або книжка-складанка – такими веселими назвами іменують оригінальний вид поліграфічної продукції, що правильно називається буклетом. Буклет (від французького bouclette — кілечко). Французи – нація, що завжди відрізнялася нестандартним поглядом на звичайні речі. Вони вміють надати навіть повсякденним нудним справам якихось яскравих барв, привносячи в них отой самий їхній неповторний французький шарм.
Як цьому простому винаходу вдалося причарувати публіку і залишитися назавжди в переліку популярної поліграфічної продукції? Розкриємо ж секрети його шарму.
В чому переваги буклета
Лаконічність, економність і безмежні креативні можливості буклета роблять цей вид рекламної поліграфії просто універсальним.
Єдина проблема, з якою може зіштовхнутися замовник – якість. У виготовленні буклета дуже важливим є увесь комплекс робіт, який друкарня має виконати на найвищому рівні.
Неможна допустити, щоб надруковано було добре, а збіговано – погано, щоб контури вибіркового лаку не відповідали задуманому макету чи порізка виявилася нерівною. Дуже важливо вибрати правильний папір. Тільки професіонал високого рівня точно скаже, чи відповідає вибраний папір/картон дизайну буклета, а чи для втілення цієї ідеї потрібні зовсім інші матеріали, інакше весь задум буде зіпсований. Точно так, як вибір тканини для одягу, матеріалів для взуття, аксесуарів вплине на загальний результат зовнішнього виду виробу, так і папір, може зробити буклет яскравим і стильним або ж сірим та непримітним.
Як можна використати широку площу-розкладанку буклета
Єдиний фон (наприклад, панорамний вид) з правильно розміщеним текстом зробить Ваш буклет незабутнім. Якщо Ви, наприклад, продаєте насоси, і всі на виставці представляють аналогічну продукцію, то черговий десяток рекламних матеріалів з фото 350-го насоса потенційний клієнт забуде одразу ж за порогом експозиції, але він довго пам’ятатиме панораму водопаду Вікторія, що розгорнеться перед ним у Вашому буклеті.
Один з основних підходів реклами – продемонструвати потенційному покупцеві, що саме цей товар полегшить йому життя. Продати товар/послугу, як легке вирішення проблеми. Відповідно, інформація про сам продукт також має бути простою та доступною. У покупця спрацьовує асоціація, раз інформацію легко і приємно сприймати, то значить, і з фірмою також легко і приємно працювати. А ну ж бо я спробую зателефонувати...
На одному листі буклета Ви можете подати інформацію саме так, як її буде легше сприймати і запам’ятовувати. Параметри, асоціації, порівняльні характеристики, схеми – все можна застосувати для буклета.
Серед зразків буклетів, виготовлених у друкарні «Макрос», Ви знайдете застосування різних форматів і паперу. Є буклети, надруковані на тонкому папері і щільному картоні, фальцьовані і біговані, вкриті лаком і висічені з різних сторін. Будь-який буклет, що Ви візьмете до рук і розглянете з найближчої відстані, звертатиме на себе увагу високою якістю друку і охайністю виготовлення.
Тетяна Козак | 1/8/2012 | Рекламна поліграфія Буклети Рекламні буклети Друк буклетів