Насамперед, потрібно визначити, який вид брошури друкуватимемо: науково-методичного характеру чи рекламну?
Для кого та задля якої мети? Якщо Ваша аудиторія - студенти, наукові працівники, викладачі, медики, службовці, то в цьому випадку явно існує потреба в науково-практичних рекомендаціях, описах технологій, роз’ясненнях законодавчої бази. Висновок – потрібна науково-методична брошура.
Чи повинна Ваша брошура продавати? Якщо в ній Ви повідомляєте про нову модель кліматичного обладнання і Ваше послання адресоване керівникам будівельних організацій, то відповідь буде «так». В цьому разі Ваша брошура буде рекламною, тому що Ваша мета – продати обладнання.
Застосуємо отримані відповіді для вибору параметрів.
Чи потрібна студентам, бухгалтерам чи інспекторам кольорова яскрава брошура, якщо її наповнення складає на 80% текст і на 20% - таблиці? Певно, що ні. Тому раціональним буде вибір одноколірного друку внутрішнього блоку 1+1. Легка і тоненька, така брошура більш зручна в користуванні, ніж тверда та об’ємна. Тому щільність паперу 80 г/м2 буде цілком достатньою.
За цим же алгоритмом далі вибираємо відповідні пункти таблиці прайс-листа. В результаті маємо:
Таким чином, науково-методична брошура при накладі 10 тис. екземплярів коштуватиме 2,5 грн. за 1 шт.
Рекламна брошура. Інші цілі, інша аудиторія та інші ціни. Вибір чорно-білого варіанту друку вже буде недоречним. Для рекламної брошури необхідно: тільки повноколірний друк 4+4, а при потребі 5+5, глянцевий чи матовий крейдований папір, формат – А4 чи А5. Формат залежить від макета, а макет - від дизайну.
Якщо ми маємо однаковий з попереднім бюджет 10 тис. грн., розглянемо, що можливо виготовити при приблизній ціні за 1 екземпляр 2,5 грн.
Загалом отримуємо набір досить непоганих параметрів, як на 2,5 грн. Єдине, чим треба поступитися, - кількістю сторінок. В нашій рекламній брошурі їх може бути всього 32. Якщо Ваш проект відповідає 32 сторінкам – маєте готову ціну. Є питання – зателефонуйте менеджеру нашої друкарні!
До речі, телефонувати нашому менеджерові потрібно завжди, це людина, що допомагає знизити ціну і оптимізувати будь-який проект.
Зателефонуйте в «Макрос», отримайте точний розрахунок.
Тетяна Козак | 11/6/2012 | Рекламні брошури Брошури Виготовлення брошур Друк брошур Ціна