Флаєри – односторінкові листівки маленького формату (1/3 А4, 210х97мм). Це лаконічні рекламні матеріали, в яких акцентується увага на заклику до дії (купити товар чи замовити послугу) і нагороді за неї. Флаєри необхідні для всіх заходів по стимулюванню збуту: акцій, знижок, розпродажів. Їх завжди друкують для реклами нового товару на виставках і презентаціях. Багато маркетингових завдань вирішується з допомогою такого недорогого засобу комунікацій. Яскраво і барвисто оформлені, вони обіцяють отримання реальних цінностей (часто це дійсно зниження ціни на 35-70%, додатковий товар чи послуга в подарунок), вони приводять немало покупців.
Недорогі флаєри друкуються великими накладами. Витрати на них завжди окупляються. Що б то не було, запрошення на ланч від ресторану, яке приноситься кожному гостю разом з рахунком чи знижка на фірмові джинси -70%, що покупець отримує на касі, інформаційній стійці торгового центру чи у промоутера біля входу в магазин. Собівартість одного флаєра копійчана. Якщо Вам потрібна аудиторія від 2000 до 7000 осіб, дешевше, ніж реклама на флаєрі нічого немає.
Вертикальні і горизонтальні, з відривними талонами на перфорації і висічкою, флаєри завжди нагадують яскраві кольорові квиточки туди, де на Вас чекають подарунки. Якщо це магазин, ресторан, нічний клуб, бажано вказувати координати і схему проїзду, якщо акція від торгової марки – обов’язковий строк її проведення, на дисконтних купонах вказуйте строк дії знижки.
Ціна на флаєр залежить від вибору паперу, наявності чи відсутності додаткових ефектів: лаку, висічки, перфорації.
Вартість найпростішого прямокутного флаєра 210х100 мм при кольоровому друці 4+4 і щільності паперу 150 г/м2 – от 1,50 грн. за 1 екземпляр до 0,20 грн., залежно від накладу.
Зрозуміло, що чим більше післядрукових ефектів, які роблять флаєр яскравим, дійсно схожим на щасливий квиток, тим вища його ціна. Але багато акцій вимагають саме цього. Часто, щоб справити на аудиторію належне враження, варто вкласти додаткові кошти. Але, якщо результат від того тільки покращиться, значить, варто дещо затратити, щоб потім отримати більше.
Флаєри дуже ефективні при виборі правильного каналу і способу розповсюдження. При підрахункові витрат на рекламний захід чи метод стимулювання збуту враховують розробку, виготовлення і розповсюдження флаєрів. Багато підприємств мають можливість безкоштовно розповсюджувати флаєри серед своїх існуючих клієнтів. Наприклад:
За існуючого безкоштовного каналу розповсюдження ефективне використання саме флаєра – істотна економія для фірми.
Щоб оптимізувати витрати, потрібно продумати кампанію так, щоб один випуск флаєрів можна було застосувати для ланцюжка зв’язаних між собою завдань.
Друкарня «Макрос» за 10 років своєї роботи надрукувала багато флаєрів різних форм і форматів: прямокутні, квадратні і навіть круглі, стандартні і нестандартні, на тонкому папері і щільному картоні. Серед наших замовників суворі банки і креативні рекламні агенції, емоційні творчі особистості і прагматичні інженери-технологи. Всі вони такі різні, але об’єднує їх одне – кожний вміє рахувати гроші і дуже відповідально ставиться до якості, як у своїй роботі, так і в роботі інших. Напевне, тому наші замовники такі успішні.
Тетяна Козак | 16/7/2012 | Флаєри Друк флаєрів Ціна