Ціни на друк плакату невисокі. Якщо розглядати порядок цін на плакат, що найчастіше друкується, тобто, кольоровий плакат А2-В2 формату з захисним лаком, то всі вони варіюються від 4,40 грн. за 1 екземпляр до 0,80 грн. залежно від величини формату і щільності паперу.
Чи можна зробити ціну на плакат А2 нижчою за 0,80 грн.?
Можна. За рахунок збільшення накладу або, якщо вибрати тонший папір, не застосовувати УФ лак.
Чи варто знижувати ціну за рахунок параметрів якості?
Чим тонший папір, тим він вразливіший до пошкоджень. Будь-який необережний рух призводить до розриву листа, а значить, плакат втратить свій зовнішній вигляд. Транспортувати тонкі плакати складно, тому що вони дуже мнуться. Пошарпаний плакат втрачає всі свої рекламні якості. УФ лак виконує кілька функцій: захищає від вологи, ущільнює папір, вона стає жорсткішою, робить кольори яскравішими, більш насиченими. Глянцевий вид плакату більше звертає на себе увагу, він виглядає привабливішим, дорожчим.
Щільність паперу і УФ лак – якраз ті параметри, котрими жертвувати не варто.
На чому можна зекономити?
Формати А2 і В2 мають незначну різницю в розмірах: А2 - 420 x 594 мм, В2 - 500 x 707 мм. В2 на 80 мм ширший и на 100 мм довший. Така різниця майже не відчутна для пропорційності макету. Також вона не впливає на покращення чи погіршення сприйняття його покупцем. Відмінність в сумі витрат на друк плаката А2 і В2 форматів при накладі 10000 екз. складає майже 1130 грн. Це саме та сума, котра може бути витрачена або на економію бюджету, або на додаткові післядрукові роботи.
Наклади ще раз варто обговорити зі своїм відділом маркетингу. Якщо плюс одна-дві тисячі екземплярів не завадять, то краще нічим не жертвувати, а надрукувати більше.
Ви працюєте з брендом товару, в якому треба підкреслити вишуканість, красу, багатство – не обійтись без післядрукових додаткових ефектів. Якщо Ваш плакат рекламує дорогі ексклюзивні меблі, ювелірні вироби, косметику, хутра, парфуми, використайте тиснення фольгою. Тільки, створивши по-справжньому дорогий образ свого бренду і показавши його у відповідних місцях продажів, Ви підштовхнете потенційного клієнта до покупки.
Пам’ятайте, що створення саме Вашого пантону, можливо, вимагатиме застосування не 4-х, а 5-ти колірного друку. А щоб виділити Ваш плакат із загального ряду, можна застосувати металізовану фарбу. Такі нюанси також вплинуть на вартість плакату. Але ж ефект буде вражаючим! На Ваш сяючий плакат точно звернуть увагу і обов’язково зацікавляться товаром, який так виразно рекламують.
Щодо використання різних поліграфічних тонкощів, які роблять певний плакат особливо яскравим, таким, повз який не пройдеш, не помітивши його на виставці, в магазині, в різних місцях продажів, запитайте у спеціалістів друкарні «Макрос». Через їх талановиті руки і серця пройшов не один десяток плакатів. Поглянувши на Ваш макет, вони підкажуть, чи необхідне тиснення, що дасть матовий лак, чи можливо досягнути необхідної гри барв, друкуючи в 4 кольори чи, все ж таки, потрібен друк 5-ма кольорами. В арсеналі друкарні «Макрос» є всі інструменти, що зроблять будь-який плакат яскравим шедевром поліграфії.
Тетяна Козак | 23/7/2012 | Плакати Друк плакатів Ціна