Вітальна листівка, листівка рекламна і агітаційна принципово різняться за завданнями, зовнішньому виду і, звичайно, вартості.
Розглянемо докладно формування ціни на всі види цих листівок.
Корпоративна вітальна листівка
Формат А5, для охайного згину застосоване 1 бігування
Щільний крейдяний папір від 250 г/м2
Друк 4+4
Вибірковий лак 1+0
Тиснення фольгою чи конгрев
Вітальна листівка має виглядати дорого. Щільний папір відповідає виду класичному святковому вигляду листівки. Її можна поставити на столі на час свят. Вона буде нагадувати про виявлену до Вас увагу, турботу, повагу, підтримати святковий настрій. Тиснений фольгою логотип виділяється на загальному фоні. Вибірковий лак витончено підкреслить силует зображення. А навіщо, спитаєте Ви, всередині 4-колірний друк? Можна було взагалі не друкувати або обійтись 1-м кольором, при цьому зекономити певну суму. Можна і зекономити. А можна, надрукувавши всередині повноколірні смужки, підкресливши фірмовий стиль і, звичайно, текст привітання, розроблений спеціалістами та затверджений керівництвом. Такий підхід виключить ляпи при підготовці вітань від фірми. Вартість подібної листівки при різних накладах може бути близько 2-х грн. за екземпляр.
Рекламна листівка
Наприклад, є сенс друкувати листівку із застосуванням металізованої фарби в рекламі нової марки автомобіля, для спеціалізованої виставки. Але в листівках для реклами морозива такий прийом, можливо, буде зайвою тратою грошей.
Так само з тисненням, висічкою, фольгуванням. Така дорога обробка просто необхідна в рекламі дорогих подарунків, меблів, парфумів, косметики. Але зовсім необов’язкова для реклами звичайних товарів щоденного вжитку.
Друк може бути 4+4 чи 4+0, тобто друкують на листі з однієї чи з двох сторін. Друк з двох сторін – це суттєва економія. Ви можете розмістити рівно в 2 рази більше інформації про послугу чи продукт, чи розмістити зі зворотного боку корисну для клієнта інформацію, що стосується безпосередньо Вашого товару.
Чим вища щільність паперу, його білизна і якість, тим він дорожчий. Тонкий папір може підвести Вас через те, що листівка буде занадто м’якою. Листівка А4 формату з тонкого паперу буде м’ятися навіть від того, що її тримають у руках. Тому краще вибирати щільність від 130 г/м2 і вищу. УФ лак чи ламінація ущільнюють папір, роблять його стійкішим до зминання. Але ці додаткові роботи також впливають на вартість. Тому потрібно порівнювати ефектність від вибраних параметрів, що буде виглядати краще і на яких витратах краще зекономити. Можливо, кращим вибором буде взяти папір щільністю 200 г/м2 і застосувати просто захисний лак, а, можливо, у Вашому випадку УФ лак на тонкому папері буде виглядати дуже вишукано.
Друк 4+0 в листівці ефективний тоді, коли зворотній бік передбачається спеціально для особливих поміток і записів потенціального клієнта. Такий прийом з точки зору психології також ефективний. Часто його застосовують для роботи на виставках. Коли менеджер з продажів, що працює на виставковому стенді, знайомиться з потенційним клієнтом, всі помітки, що стосуються рекламованого товару, робляться на зворотньому боці листівки. Листівка з помітками і записами на обороті вже не загубиться. Контакт краще запам’ятається.
Агітаційна листівка
Здебільшого використовуються тонкі види паперу, особливих вимог до білизни немає. Друк може бути частіше 2-х чи 1-колірний, ніж повноколірний. Формат – А5 і А4. Ніяких додаткових післядрукових ефектів агітаційна листівка не передбачає. Вони друкуються величезними накладами від 10 тисяч і вище, тому їх вартість мінімальна, може досягати 15 і навіть 10 копійок за одиницю.
Швидкість виконання замовлення і висока якість – це невід’ємні переваги роботи з компанією «Макрос». Виконання термінів «на вчора» для нас не означає, як надрукуємо, так і буде. Для нас це означає докласти вдвічі більше власних зусиль, щоб виконати так само якісно, ніби у нас на це не день, а цілий тиждень.
Тетяна Козак | 13/7/2012 | Рекламні листівки Листівки Друк листівок Ціна