Хочете, щоб Ваша реклама не набридала, а навпаки, привертала увагу та викликала позитивні емоції? Щоб вона змушувала інших людей говорити добре про Вашу компанію протягом усього року? Певне, що не знайдеться жодного бізнесмена, котрий би сказав, що така реклама йому не потрібна.
Будете здивовані, але саме такий вид реклами доступний кожній компанії. Ця дивовижна реклама - фірмовий календар. Навіть найбільша його вартість (близько 10-12 у.о. за 1 екз. виготовлення настінного календаря при малому накладі) буде просто копійчаною в порівнянні з доходом, який він здатен принести компанії. Календар цілеспрямовано працює на імідж фірми серед вузької, вже підготовленої та відібраної Вами цільової аудиторії, а значить, позитивно впливає на продажі впродовж цілого року. Тест на гарне враження календар проходить одразу ж. Знайте, якщо його почепили на стіну чи поставили на стіл чужого офісу, реклама почала працювати на Ваш прибуток.
Скільки може коштувати той чи інший календар залежить від багатьох параметрів. На ціну впливають: формат, форма, кількість сторінок, вид календарної сітки, кількість кольорів друку, папір, додрукарськ та післядрукарські роботи, додаткові матеріали, декоративні ефекти, наклад.
З чого складається і як розраховується вартість виготовлення?
По-перше, потрібно знати, який з видів календарів будемо друкувати:
Існує кілька варіантів дизайну настільного календаря:
Квартальний календар – настінний, з вертикальною сіткою на 1 квартал (містить минулий, поточний та майбутній місяці) і пересувною силіконовою стрічкою, на котрій закріплене мобільне віконце для дати.
Настінний календар – великоформатний іміджевий проект форматом А3 - А2 з окремою сторінкою на кожний місяць, здебільшого складається з 12 сторінок та обкладинки.
Настільні календарі друкують багато компаній, це досить доступна за ціною продукція. Найпростіший картонний «трикутник» можна закласти навіть в мінімальний рекламний бюджет . Якщо необхідно охопити широку аудиторію, рішення надрукувати «трикутник» великим накладом буде оптимальним. Цей підхід застосовують в передвиборчих програмах, коли агітаційну продукцію, а разом з нею і календар, намагаються вручити мало не кожному. Його активно використовують релігійні організації, великі магазини, торгові марки, ресторани при проведенні своїх акцій. Часто «трикутник» є у комплекті виставкової поліграфії.
Настільний календар з перекидними листками на кожен місяць замовляється компаніями вже не такими великими накладами для подарунків клієнтам, службовцям різних інстанцій, а також для потреб власного офісу.
Квартальними настінними календарями люблять користуватися економісти, бухгалтери, фінансисти, плановики. Тому, якщо фірма працює на ринку переважно з такою аудиторією, то якісний квартальний настінний календар буде запорукою розміщення безкоштовної реклами Вашої компанії у багатьох офісах.
Настінні календарі. Для таких іміджевих корпоративних сувенірів характерні: великий формат (А2), красива картинка чи фотографія на кожну сторінку, щільний папір, цікава рекламна ідея. Часто в межах подібних проектів розробляється комплект: настільний і настінний календарі на 12 сторінок. Цей проект досить дорогий, його можуть дозволити собі тільки компанії-лідери. В ньому важлива кожна дрібна деталь, тому ризикувати якістю виготовлення ніхто не бажає.
Компанія «Макрос» має багатий досвід розробки та виготовлення саме таких нестандартних іміджевих корпоративних проектів. Пропонуємо ознайомитись з нашими роботами та оцінити їх достойно. До Вашої уваги відгуки замовників.
Тетяна Козак | 21/6/2012 | Квартальні календарі Фирмові календарі Календарі Ціна