Якщо не знаєте з чого почати, почніть з головного. Тобто, дайте собі відповідь на перше і основне питання: скільки примірників Вам потрібно (визначте наклад). Щоб вірно відповісти на нього, Ви повинні розуміти навіщо Вам це потрібно.
Наприклад. Ви розпочали власну справу. Що необхідне насамперед? Правильно заявити про себе в бізнес-середовищі. Заявити потрібно відповідним чином: зустрітися з потенційними клієнтами і партнерами, показати і обговорити свою пропозицію, укласти необхідні угоди. Саме для цього треба ділова поліграфія: бланки, конверти, запрошення, сертифікати, блокноти, папки.
Скільки необхідно витратити грошей, щоб поліграфія відповідала рівню Вашої пропозиції? Ціна залежить від накладу, паперу, додаткових рівнів захисту, кольорової гами, формату, зручності у використанні і багатьох інших параметрів. Почнемо з основного: спробуємо розрахувати наклад.
По-перше, які види ділової поліграфії можуть бути потрібними? Ті, з яких зазвичай починається робота нової компанії. Фірма оголошує про свою діяльність, розсилаючи листи з комерційними пропозиціями та запрошеннями на ознайомчий семінар.
Потрібні бланки для комерційної пропозиції. Наклад відповідає кількості листів плюс сотня про запас. Щоб їх розіслати, треба конверти. В конверт вкладаємо запрошення. Їх, запрошень, повинно бути не менше, ніж листів, плюс 10-20 запасних екземплярів. Запрошені Вами люди, прийшовши на семінар, отримають відповідний пакет документації: рекламні матеріали, ручку і блокнот, в якому запишуть почуте на ознайомчо-рекламному заході. Вся документація повинна бути складеною в фірмову папку. Добре, якщо Ваш семінар не просто рекламного, а ще й просвітницько-навчального характеру. В такому випадку своїм слухачам Ви маєте вручити сертифікати про те, що вони прослухали курс освітніх лекцій, чи набули певних навичок на тренінгах.
Ну, ось власне і розрахунок першого накладу.
Ви можете мати абсолютно інакшу програму заходів входу на ринок. Але принцип розрахунку залишається тим же. В залежності від потреб. Пам’ятайте, якщо у Вас кілька подібних заходів і всі вони входять в єдиний маркетинговий комплекс, то наклад буде збільшуватись, відповідно, ціна витрат на 1 екземпляр (а це означає, на 1 рекламний контакт) буде знижуватись. Коли потрібно охопити велику аудиторію, можливо в різних регіонах країни, розумно знижувати вартість одного контакту через збільшення накладу. Таким чином Ви економите.
З принципом розрахунку накладу, ніби все доволі просто. Він необхідний для правильної постановки завдання собі і друкарні. Остаточну грамотну калькуляцію, з усіма подробицями, в залежності від вибору паперу, склейки, наявності чи відсутності віконечок, стрічок, рівнів захисту, кольорової гами та інших технічних і дизайнерських особливостей, розробить наш менеджер у «Макросі». Він же підкаже, яким чином можна зменшити витрати.