«Скільки, скільки? Одне кіло чи увесь мішок?»
М. Жванецький
Так скільки ж потрібно грошей, щоб надрукувати поліграфічну продукцію? Дорого, чи дешево коштують послуги друкарні? Це стандартне питання, що виникає в компаніях замовників, коли потрібні календарі, каталоги, буклети, листівки, сувенірна упаковка – всього не перерахувати. Сьогодні таке питання можна порівняти з питанням про ціну при виборі, скажімо, ноутбука, чи тарифів на мобільний зв’язок. Ноутбук можна купити за 1,5 тисячі і за 15 тисяч. І перший і другий варіант буде хорошим і недорогим, якщо Ви вірно вибрали його для вирішення своїх завдань. Так і в поліграфії. Все залежить від Вашої мети, чого треба досягти, друкуючи поліграфію.
З чого складається ціна?
Загальну вартість складають: папір, підготовчі роботи, приладка, кількість кольорів, додаткове оформлення та оздоблення (висічка, лакування, тиснення).
Дорого, чи дешево?
При маркетинговому контакті з потенційним чи реальним покупцем використовується 1 екземпляр поліграфічної продукції. Скільки може коштувати рекламно-поліграфічна продукція залежить від того, яка вартість цього самого контакту закладена в маркетинговому плані і під яку програму підпадає Ваш контакт з клієнтом. В плані може бути закладено – 0,5 грн. – вартість первинного контакту. Це означає, що якщо менеджер з продажів познайомив потенційного покупця з продукцією фірми, то він обов’язково вручає йому рекламну листівку, яка для компанії обійшлася 50 коп. Якщо потенційний покупець прочитав листівку, подумав і купив продукції на суму 2000 грн., то менеджер з продажів разом з покупкою вручає покупцеві каталог товарів та послуг компанії вартістю 20 грн., тому, що саме така сума витрат на покупця певного рівня записана у маркетинговому плані.
Про ціни та наклади
Чим більший наклад, тим нижча ціна за одиницю продукції. Це зрозуміло. Але є ще деякі нюанси, що дуже впливають на ціну. Наприклад, формат виробу. Схоже на розкрій сукні на тканині. Все залежить від того, як розкласти викрійку і який напрям малюнка тканини відповідає моделі сукні. В поліграфії також багато чого залежить від розкрою формату. Тому обов’язково обговоріть це питання з нашим менеджером. Також оговоріть всі варіанти оздоблюваних робіт: висічку, лакування, збірку. Хоча, якщо Ви у нас в «Макросі», наші менеджери завжди підкажуть Вам найправильніше, максимально економе рішення. А для постійних клієнтів часто є можливість надрукувати буквально за копійки! Цікаво?
Приходьте до нас – буде якісно! Залишайтесь з нами – буде дешевше!
Тетяна Козак | 7/6/2012 | Поліграфічна продукція Ціна