Латинське прислів’я говорить: «Девіз громадянина – бути, а не здаватися!» У ХХ столітті французькі манекенниці висунули протилежне твердження: «Здаватися, щоб бути!» На перший погляд, безглуздя… А насправді, в ньому закладена глибока суть психології людського сприйняття, що використовується в політиці та рекламі.
Згадайте, виборець голосує за зрозумілого та приємного йому кандидата. За цим же принципом надається перевага певному товару, чи послузі. Психологічний механізм здійснення вибору однаковий. Виходить, манекенниці мали рацію: щоб бути обраним та просувати свій товар, потрібно спочатку здаватись клієнту таким, яким він хоче Вас бачити.
Коли Ви створюєте свої рекламні листівки, плакати, флаєри, буклети і проспекти, багато думаєтепро те, якими вони мають бути, щоб зацікавити клієнта. Можна красиво втілити будь-який творчий задум, і він буде працювати, якщо Ваша рекламна поліграфія стоїть на 3-х китах:
По-перше, інформація про товар/послугу зрозуміла, викладена в доступній для сприйняття формі.
По-друге, рекламний текст викликає довіру. Він ні в якому разі не може бути двозначним, чи схиляти до сумнівів.
По-третє, Ваша рекламно-поліграфічна продукція в готовому вигляді (картинка, кольорова гама, текст, шрифт, папір, якість друку) викликає приємні емоції. Таку продукцію приємно тримати в руках, торкатися до конгревного (випуклого) логотипа компанії, відчувати м’яку оксамитову поверхню обкладинки з дизайнерського паперу, захоплюватися оригінальною формою висічки віконечка, чи вишуканою стрічкою в люверсі, зав’язаною на елегантний бантик.
Будь-якими засобами і прийомами потрібно викликати позитивну емоцію на рекламну поліграфію і тоді клієнт вибере саме Вас.
Тетяна Козак | 18/5/2012 | Рекламна поліграфія Поліграфічна продукція