Багато речей було створено людьми для організації та підтримання порядку на робочому столі. Чим доступнішою ставала паперова продукція, тим більше зростала потреба в її структуруванні та зручному збереженні. З цієї потреби виник ринок канцелярських товарів, що розвивається й сьогодні, не дивлячись на стрімкий розвиток електронних носіїв інформації. На початку ХХ століття щоб виділити папери певної організації американські бізнесмени вигадали фірмовий стиль. Якщо бланк і конверт – початок фірмового стилю, то тека – обов’язкове завершення корпоративного комплекту.
У фірмову теку складають підбірку рекламних матеріалів, в ній менеджери передають на розгляд і затвердження керівництву договори про співробітництво. Документи, подані у фірмовій папці, викликають набагато більше довіри, ніж договори, вкладені у прозорий файл. Адже назва компанії, навіть широко відомої та поважної у вузьких колах спеціалістів, може бути зовсім невідома представникові замовника, від якого залежить прийняття рішення. Фірмова тека надає солідності пропозиції, демонструє стиль, слугує додатковим рекламоносієм. Судячи з неї можна зробити певні висновки про місце цієї компанії на ринку.
Фірмові папки як звичні накопичувачі паперової інформації важливі і зручні не тільки для ділових переговорів. Цей вид ділової поліграфії давно вийшов за межі сектору В2В (бізнес для бізнесу) і успішно застосовується в секторі В2С (бізнес для споживача). Яскраві цікаві і корисні матеріали, охайно складені чи підшиті в папці формують певний відсоток довіри до компанії, створюють лояльне ставлення до неї.
Яскравий приклад тому – теки з документами, які ми отримуємо при купівлі банківського чи страхового продукту. Клієнт автоматично починає складати саме в цю теку платіжні документи та пропозиції цього банку чи страхової компанії. Рекламні матеріали цих організацій вже не сприймаються, як спам. Звичайно, матеріали, які людина сама поклала до папки, вона буде проглядати і обдумувати. Таким чином, поступово формується лояльне ставлення до конкретного банку чи страхової компанії. При потребі в першу чергу клієнт звернеться саме в цю фірму, до якої він вже лояльний. Отже фірмова папка, грамотно та якісно виготовлена і правильно використана у програмі лояльності, - далеко не останній інструмент, що працює для здійснення продажу послуги.
Рекламна тека з кільцевим механізмом – ідеальна модель для фірм-виробників дорогої продукції, що доставляється чи виготовляється на замовлення. Її вибір чи навіть виготовлення відбувається з допомогою каталогів. Цей спосіб продажу застосовують автосалони, меблеві компанії, виробники дорогих оздоблювальних матеріалів (плитки та паркету), сантехніки та освітлювальних приладів. Таким чином пропонують своє продукцію салони весільних суконь, ювелірних прикрас, хутряних виробів.
У фірмовій папці можна підшити всі каталоги продукції. З допомогою теки легко продати товар із минулих колекцій, вигідно демонструвати новинки, надати багато іншої корисної інформації.
Папка з кільцевим механізмом дозволяє продемонструвати новинки сезону в нових випусках невеликих брошур, при цьому ніщо не заважає потенційному клієнту зробити свій вибір зі стандартного асортименту.
Тека з кільцевим механізмом для накопичення і збереження каталогів виглядає як додаткова обкладинка великого збірника матеріалів. Кожна його складова, каталог чи брошура, - це своєрідний каталог в каталозі.
Рекламна папка з кільцями – чудовий помічник в реалізації періодичних видань, зокрема, журналів. Випуск журналу – діяльність досить затратна. Зберігання в себе на складах непроданих екземплярів накладу - зовсім неприбуткова справа. Тека – гарний спосіб реалізувати одразу кілька колекційних видань за акційною ціною, одночасно викликавши інтерес читача до придбання нових журналів. Якщо в комплект вкласти передплатний талон, то цілком реально залучити нових передплатників.
Фірмова тека – прекрасний маркетинговий інструмент. Правильне його використання може повністю окупити витрати на його виготовлення, а відмінна якість буде ефективно працювати на підтримку позитивного іміджу компанії.
У друкарні «Макрос» Ви можете замовити фірмову теку будь-якого рівня складності. Кожну поліграфічну ідею ми виконуємо на вищому рівні. Підтвердження тому – портфоліо робіт та відгуки наших постійних клієнтів.
Тетяна Козак | 8/8/2012 | Ділова поліграфія Фірмові теки Фірмові папки Друк папок Виготовлення папок