Згадайте хоча б один зі своїх візитів в офіс солідної компанії.
На дверях охайна табличка з логотипом, назвою, інколи, навіть, з девізом. Вас зустрічає ввічливий усміхнений співробітник і просить зачекати кілька хвилин у зручному кріслі, приносить філіжанку запашної кави.
На столі секретаря підготовлені на підпис листи на фірмових бланках. Чекають на кур’єра вже готові до відправки заклеєні конверти з логотипом. Скрізь розвішані сертифікати, дипломи, грамоти. На стіні – красивий фірмовий календар. На столі для відвідувачів – каталоги товарів та послуг. Все, на що б Ви не кинули погляд, виконано у фірмовому стилі.
Стиль стриманий, нічого зайвого, але кожна деталь підкреслює, що ця компанія – то цілий світ, де є певна культура, існують свої правила. За короткі хвилини очікування Ви, непомітно для себе, проймаєтесь повагою та цікавістю до того, що тут відбувається, де все якось по-особливому правильно: поважно, спокійно та надійно.
Думки про стабільність, якість та надійність все переконливіші... Ви вже з зацікавленістю розглядаєте каталог товарів та послуг, ще трохи і Ви певні, що співпраця з такою компанією матиме неабиякий сенс.
Відбулися успішні переговори. Ви вже давно покинули цей приємний офіс. З Вами лист з пропозицією в конверті, блокнот, запрошення на семінар, папка з документацією. Імідж цієї компанії назавжди залишився в пам’яті. Ви ще не вирішили: почати співпрацю зараз, чи пізніше, але вже готові слухати цих людей, тому що вони викликають повагу.
А Ви помітили, що саме фірмовий стиль об’єднав усі ці позитивні моменти сприйняття Вами чужої організації? Незалежно від Вашого подальшого рішення, завдання позиціонування та формування іміджу компанії виконане. І зроблено це, здебільшого, з допомогою фірмового стилю ділової поліграфії.
А чи має Ваша компанія свій фірмовий стиль? Можливо, час подбати про це саме сьогодні?
Тетяна Козак | 18/5/2012 | Ділова поліграфія Фірмовий стиль