Всілякі маркетингові завдання передбачають виготовлення різних типів фірмових папок. Відповідно, для їх виробництва застосовують різноманітні матеріали. В одних використовується кільцевий механізм і дуже жорсткий сорт картону, в інших – вишуканий текстурний дизайнерський картон. В одних зберігаються підбірки рекламних каталогів за останні 2 роки, інші призначені тільки для того, щоб вкладати в них договори і рекламно-інформаційні листівки.
Виходячи з матеріалів, конструкції, кількості кольорів друку та накладу вираховується ціна за екземпляр. Вартість конкретного замовлення на виготовлення папок розраховується індивідуально. За багато років роботи у компаній замовників сформувалися певні уподобання, згідно яких ми визначили найпопулярніші на сьогодні моделі папок.
Для роботи на виставках, семінарах, конференціях чудовим помічником буде папка з дизайнерського чи білого картону щільністю 300-350 г/м2. Стандартний формат папки – А4. На дизайнерському картоні логотип здебільшого виконують способом тиснення. Звичайний білий картон вибирають для повнокольорового друку.
Важлива складова ціни – кольори друку, їх кількість та особливості. Справа в тому, що повнокольоровий друк 4+0 дешевший, ніж друк 2+0 пантонними кольорами. Часто затверджені фірмові кольори, що використовуються в логотипах великих компаній є саме пантонними. Це дещо збільшує ціну на друковану продукцію, але має свої переваги. Адже тальки друк пантонами гарантує точне відтворення фірмових кольорів. Невеликі відхилення від кольору, звичайно, дозволяють зекономити, але для солідних компаній, котрі чітко дотримуються фірмового стилю, такі розбіжності із затвердженим стандартом неприпустимі.
Фірмову папку можна використати як повноцінний рекламоносій, розмістивши всередині інформацію про товари та послуги компанії. При такому підході буде доцільним застосування двостороннього картону. На зовнішній стороні макету друкують назву компанії, напрямок діяльності, логотип, координати. На внутрішній – перелік товарів чи послуг, переваги, котрі отримає покупець. Двосторонній картон дещо дорожчий ніж односторонній, що відобразиться зовсім незначним подорожчанням на загальній вартості проекту. Кількість кольорів такої папки 4+4, тому що друк буде з обох сторін, відповідно, ціна на виріб не набагато зросте.
Суттєво впливають на вартість папки післядрукові роботи: тиснення, вибірковий лак, ламінування.
Ціна на виготовлення популярних моделей тек коливається в межах трьох гривень за один екземпляр при накладі 5 тисяч. Різниця в їх конструкції тільки в тому, чи буде це тека з боковими клапанами/ кишенями, без них та чи будуть ці кишені накладними, а чи цільнокрійними.
Найпопулярніші моделі фірмових папок:
Окрім класичних моделей фірмових папок ми виготовляємо рекламні теки на кільцях. Ціни на такі замовлення розраховуються індивідуально.
Кожна складова ціни на виготовлення фірмової теки в друкарні «Макрос» зумовлена реальною вартістю робіт та матеріалів. Ми завжди знаємо та можемо пояснити замовнику кожен пункт своєї калькуляції. А вища якість виконаних робіт не посіє сумнівів в цінності послуг нашої друкарні. Ми сміливо заявляємо, що створюємо вишукану поліграфію для вибагливих замовників.
Тетяна Козак | 10/8/2012 | Фірмові папки Виготовлення папок Ціна