Гламур… Новомодне слівце, що увійшло в нашу лексику нещодавно, завдяки масі інформації та величезному інтересу до світського життя.
Так що ж таке гламур? В перекладі з англійської – це краса, чарівність, магія та марення. Якщо красу асоціювати з жінкою, тоді наші чоловіки мають рацію, коли асоціюють гламур з жінками, стрічечками, мереживами, сяйвом каменів. Як же не використовувати гламур у рекламі, якщо головне завдання її – причарувати покупця, полонити його своїми принадами?
Часто в рекламній поліграфії просять зробити щось гламурненьке… Чи потрібно це?
В цій справі головне – відповідність. Витримати особистий стиль, відповідати заходу, місцю, часу. Адже гламур - не піжонство. Не можна, придбавши чоловічі лаковані туфлі з видовженим носком, взути їх на роботу в офіс, або в цех. Це буде не гламурно, а смішно. А прийти в них на світську вечірку – цілком прийнятно, але за однієї умови, що ці туфлі відповідні Вашому стилю.
Завдання створити гламурну рекламно-поліграфічну продукцію найчастіше виникають в компаніях, що торгують товарами для жінок, косметикою чи дорогою продукцією і послугами класу «люкс». Буклети і проспекти, флаєри, листівки і плакати повинні виглядати саме гламурно для таких замовників. Але будьте дуже обережними при створенні буклетів і проспектів дорогих товарів. Обов’язково врахуйте стать людини, що робить вибір та приймає рішення про купівлю. Можливо, акцентувати увагу треба не на бантиках, а на дизайнерському папері обкладинки.
В рекламній продукції, що призначена для такої вимогливої та вишуканої публіки, обов’язково повинна бути якась родзинка: особливий папір, нестандартний формат, вибірковий лак на матовій ламінації, стрічка, висічка, конгрев. Нехай один ефект, але який! Він повинен підкреслити стиль Вашої пропозиції, її оригінальність, навіть ексклюзивність.
Чи може бути економ-варіант при виготовленні такої продукції? Звичайно, може! Все залежить від творчої ідеї макета. Інколи достатньо просто виділити лаком логотип, чи силует, застосувати конгревне тиснення. А іноді нестандартний формат, який допоміг зекономити, виявився саме тим рішенням, що зробило рекламні буклети найоригінальнішими на виставці.
Ми не закликаємо робити дорого, ми рекомендуємо робити відповідно і не плутати економ-проект з неякісною роботою. Низька, або погана якість – це брак. Він не коштує дешево, він просто ніскільки не коштує. В буквальному розумінні, якщо Вам надрукували погано, Ви можете взагалі нічого за це не платити, мало того, цілком реально вимагати і отримати попередньо сплачені кошти назад. А виглядати дорого – не означає розкидатися грошима.
Економ-проект – це завжди якісний друк на якісному папері. Секрет в тому, що коли все робить професіонал, результат завжди виглядає набагато дорожче, ніж написано в рахунку-фактурі. І навпаки: дешевий вид має робота при неправильному співвідношенні формату, паперу, кольору, макета і т.д. Нерідко в таких випадках чомусь вибирають найдорожчі матеріали, які в сукупності не виглядають розкішно, а продукція в цілому має недоладний і грубий вид, викликаючи тільки нерозуміння і навіть роздратування. Це означає, що з Вами працює дилетант, або ж шахрай.
Порівняти можна з добрим кравцем. Всі ми захоплюємось сукнями, що виглядають від кутюр. Ми вже уявляємо собі їхню ціну з трьома нулями, і вражаємось, коли дізнаємось, що цю красу пошила добре відома в дуже вузьких колах кравчиня, а «страшну ціну» можна сміливо розділити на 3, тому що більша частина вартості витвору ховається в ціні тканини.
Ціна рекламно-поліграфічної продукції залежить не від стилю, а від професійності людей, що працюють над створенням рекламного буклета, проспекту, листівки, флаєра, плаката.
Працюйте з професіоналами! Друкуйте в «Макросі»! Ваша рекламна поліграфія завжди виглядатиме дорого і матиме прийнятну ціну.
Тетяна Козак | 1/6/2012 | Рекламна поліграфія Ціна